حاجی در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار

2014-10-01
58 بازدید

در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار این استان مشکل کمبود آب کشاورزی بررسی شد. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مشکلات مردم در حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند. حسینعلی حاجی دلیگانی […]

13920928000427_PhotoA
در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار این استان مشکل کمبود آب کشاورزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با استاندار این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان مشکلات مردم در حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: با توجه به ماده ۲۲ مصوبه شورای عالی اداری کشور باید بین دستگاههای اجرایی هماهنگی وجود داشته باشد و در این زمینه شورای عالی اداری استان با مدیریت استاندار و شورای عالی اداری شهرستان با مدیریت فرماندار تشکیل شود و یک وحدت رویه برای کلیه واحدهای اجرایی وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: باید آب مورد نیاز باغات کشاورزی در حوزه انتخابیه ام تامین شود نکته دیگر اینکه ارزیابی مدیران بخش مالیاتی نباید به میزان اخذ مالیات بیشتر انجام شود.

حاجی دلیگانی افزود: هیچ پروژه ای از طرف دولت در حوزه انتخابیه ام اجرایی نشده  و نکته دیگر اینکه باید صدا و سیما مشکلات استان اصفهان را مطرح کند.