معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه نوردانش میمه

2014-09-28
134 بازدید

بسمه تعالی جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 94-93 موسسه آموزش عالی نوردانش روز شنبه مورخ 5/7/93 با حضور 200 نفر دانشجو و والدین آنها و مسئولین و اساتید دانشگاه برگزار شد. هدف از تشکیل این جلسه آشناسازی دانشجویان با مسئولین موسسه و آگاه ساختن آنها نسبت به مقررات آموزشی بود. جلسه با تلاوت آیاتی […]

بسمه تعالی

noordanesh (5)

جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 94-93 موسسه آموزش عالی نوردانش روز شنبه مورخ 5/7/93 با حضور 200 نفر دانشجو و والدین آنها و مسئولین و اساتید دانشگاه برگزار شد.

noordanesh (2)

هدف از تشکیل این جلسه آشناسازی دانشجویان با مسئولین موسسه و آگاه ساختن آنها نسبت به مقررات آموزشی بود.

noordanesh (1)

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای یعقوبیان آغاز و پس از آن  دکتر اسکری قائم مقام و معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و ورود آنها به این موسسه چشم اندازی از موسسه را برای حضار ترسیم و در خصوص اساتید و وضعیت علمی و فرهنگی موسسه توضیحاتی را ارائه نمودند.

noordanesh (6)

در پایان مسئولین بخش های مختلف به حضار معرفی و هریک از آنها در رابطه با حوزه مسئولیت خود به دانشجویان توضیحاتی دادند و جلسه با پذیرائی از مدعوین پایان یافت و کلاسهای درسی دانشجویان تازه وارد بلافاصله تشکیل گردید.

noordanesh (4)

noordanesh (3)