قطع طولانی برق در میمه بدون اعلام قبلی

2014-09-10
135 بازدید

خبر تکمیلی 1  – نماینده ی محترم پیامک دادند که : ” به مدیر برق تذکر داده شد” . خبر تکمیلی 2 – سایت بخشداری نوشت : در خصوص قطعی برق امروز صبح میمه بدون اطلاع قبلی از مردم شریف میمه عذرخواهی می گردد . به همین منظور به تمام ادارت خدمات رسان تذکر لازم جهت […]

خبر تکمیلی 1  – نماینده ی محترم پیامک دادند که : ” به مدیر برق تذکر داده شد” .

خبر تکمیلی 2 – سایت بخشداری نوشت : در خصوص قطعی برق امروز صبح میمه بدون اطلاع قبلی از مردم شریف میمه عذرخواهی می گردد . به همین منظور به تمام ادارت خدمات رسان تذکر لازم جهت هماهنگی قبلی ابلاغ گردید .علت قطعی برق جابجایی پایه های دکل 20 کیلو ولت مجاور زیر گذر اعلام شده .

download

پس از پیاده روی بامدادی امروز ، بنا داشتم پستی برای وعده های فراموش شده یا به تاخیر افتاده ی مدیران بگذارم  . از شهرداری میمه گرفته تا اداره ی مخابرات شهرستان . تازه چشمم به جمال صبح میمه روشن شده بود که با قطع برق مواجه شدم تماس با 45422727 حکایت از این داشت که قطعی برق 3 ساعت بطول خواهد انجامید . برای هدر ندادن وقت  ، تصمیم گرفتم کارهای اداری و بانکی بیرون از خانه را انجام دهم که بدلیل سراسری بودن قطع برق در شهر میمه ، بانک مسکن و بقیه ی کارهایی که برای امروز پیش بینی کرده بودم   error می دادند . تا ساعت 11 خبری از وصل مجدد جریان برق نبود . پیامکی را برای رئیس برق شهرستان و معاون ایشان آقای مهندس کرمانی و فرماندار و نماینده ی محترم  ارسال  و قطع چندین ساعته ی برق ، بدون اطلاع قبلی در شهر میمه را اطلاع رسانی کردم . بدون اطلاع قبلی معنی و مفهوم قابل توجهی دارد . اداره ی خدمات دهنده ، برای آنانی که علت اصلی بوجود آمدن این اداره هستند ، اهمیتی قائل نیست . وقت مردم و آینده نگری های آنها و برنامه ریزی هایشان ، آنقدر اهمیت ندارد که اداره ی محترم مربوط ، روز قبل از قطع چندین ساعته ی جریان برق ، مردم را در جریان این امر قرار دهد . اینها از ابتدایی ترین حقوق شهروندی است که براحتی نادیده گرفته می شود . نمی دانم در تعاریف حقوقی عناوین مجرمانه  ،  جرم ” بی توجهی ” به مردم هم  ،  تعریف مشخصی دارد  و می توان به لحاظ ” نادیده گرفته شدن ” به دادگاه شکایت کرد و احقاق حق نمود؟ لازم به توضیح است که مهندس کرمانی معاونت طرح و برنامه ی برق شهرستان با ارسال پیامک  ، به توضیح علت قطع برق پرداختند که در جای خود قابل سپاسگزاری است .