حسین دهقان – هفته دولت مبارک باد

2014-08-24
82 بازدید

پس از اعلام عدم کفایت بنی‌صدر و عزل او از ریاست جمهوری و فرار مفتضحانه او، دشمنان انقلاب اسلامی تلاش خود را در براندازی حکومت اسلامی بیشتر کردند و با توسل به ترور و خشونت گسترده، سعی در از بین بردن مسؤولین وفادار نظام کردند . بدین ترتیب پس از واقعه هفتم تیر که طی […]

download (1)
پس از اعلام عدم کفایت بنی‌صدر و عزل او از ریاست جمهوری و فرار مفتضحانه او، دشمنان انقلاب اسلامی تلاش خود را در براندازی حکومت اسلامی بیشتر کردند و با توسل به ترور و خشونت گسترده، سعی در از بین بردن مسؤولین وفادار نظام کردند . بدین ترتیب پس از واقعه هفتم تیر که طی آن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را به شهادت رساندند، اقدام به بمب‌گذاری در دفتر نخست وزیری نمودند.
در این واقعه شهید محمدعلی رجایی رییس جمهور محبوب و مردمی و نیز نخست وزیر متفکر و دانشمندش حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. این واقعه همچون واقعه هفتم تیر، علیرغم خیال باطل دشمنان اسلام که معتقد بودند موجبات منزوی شدن مردم و سقوط نظام را فراهم می‌آورد، باعث رشد و آگاهی و حضور فعال‌تر مردم شد به طوری که، تروریست‌ها نتیجه عکس گرفتند و خود در میان مردم انقلابی به انزوای مطلق کشیده شدند.
برای گرامی داشت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و دو اسوه علم و تقوا که در حقیقت الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی بودند و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت ، هفته ای به نام هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور می باشد نامگذاری شد تا یادآور خاطرات دوران تلاش و سخت‌کوشی عناصری دلسوز و ایثارگر در نظام اجرایی انقلاب بود باشد.
اما هفته دولت امسال برای دولت یازدهم همراه با روزهای پرکار و حتی پرحاشیه ای خواهد بود. هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که دوران جدیدی در زمینه مدیریت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران در پیش روی دارد و حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد ، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش تدبیر و امید و اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.
بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، مشی کاری و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری با محوریت شعار امسال، گام بردارند.
هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و کارگزاران دولت تبریک عرض نموده و باید به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خسته نباشید بگوییم . این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.