دیدار مدیران و مسئولان با فرماندار شهرستان

2014-08-18
112 بازدید

آقای علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس است .  وی با تدوین کتاب ” تاب ” بعنوان خادم برتر فرهنگ مکتوب استان اصفهان  نیز شناخته شد .  ” تاب ” عنوان کتابی است مشتمل بر خاطرات دوران اسارت علیرضا بصیری که به نثر شیوا نگارش یافته است […]

آقای علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس است .  وی با تدوین کتاب ” تاب ” بعنوان خادم برتر فرهنگ مکتوب استان اصفهان  نیز شناخته شد .  ” تاب ” عنوان کتابی است مشتمل بر خاطرات دوران اسارت علیرضا بصیری که به نثر شیوا نگارش یافته است . سالروز ورود آزادگان به آغوش مام میهن فرصتی بود تا مدیران شهرستان به دفتر فرماندار بروند و به او تبریک بگویند . متن خبر به این شرح درسایت فرمانداری آمده است :

فر

مدیران و مسولین ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در روز یکشنبه  بیست وششم مرداد ماه همزمان با  سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با فرماندار شهرستان دیدار کردند. علیرضا بصیری فرماندار در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر و همچنین گرامی داشت یاد خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و  شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: فرزندان میهن به عشق دیدار پیر جماران، روزهاى سخت هجران را به امید وصال سپرى و هردم به این امید، روزها را لحظه‏ شمارى نمودند. آنان در گوشه زندان‏هاى تاریک و وحشتناک دشمن، با پدر پیر خود درد دل مى‏کردند و آن پیر فرزانه با عشق پدرى به آنان پاسخ مى‏داد و این راز تحمل این روزهای سخت اسارت بود.بصیری ادامه داد : آزادگان، گنجینه‏ هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت نهفته است.  بصیری ، ثبت وقایع اسارت را، پلى بمنزله انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‏ها به شهرهاى میهن اسلامى‏مان، ایران دانست.لازم به ذکر است علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

1فر

صبح میمه با اغتنام فرصت و ضمن تبریک ورود آزادگان به میهن اسلامی  ، برای فرماندار محترم  ، توفیق زنده نگهداشتن ارزشهای بر آمده از دوران  تاریخ ساز دفاع مقدس را مسئلت می نماید .