احداث از جاده ی اصفهان – تهران تا ازان

2014-08-12
124 بازدید

برخی صبح میمه را به نقادی متهم می کنند و البته خیلی ها هم مزین . یکی از کارکردهای رسانه ها اطلاع رسانی است و اطلاع رسانی نیز فوایدی دارد . تعهدات دستگاههای عمومی و دولتی مشخص می شود . مردم مطالبات خود را متوجه این تعهدات می کنند . مدیر خود را موظف به […]

2

برخی صبح میمه را به نقادی متهم می کنند و البته خیلی ها هم مزین . یکی از کارکردهای رسانه ها اطلاع رسانی است و اطلاع رسانی نیز فوایدی دارد . تعهدات دستگاههای عمومی و دولتی مشخص می شود . مردم مطالبات خود را متوجه این تعهدات می کنند . مدیر خود را موظف به پاسخگویی می داند و نمی تواند ایام مدیریت را به روزمرگی و باری به هر جهت بودن بگذراند .

3

برای نمونه وقتی فرماندار محترم و رئیس سازمان میراث فرهنگی در افتتاح موزه ی مردم شناسی از صیانت خود از تخت سرخ می گویند صبح میمه می تواند از آنها سوال کند که چه اقدام موثری انجام دادید؟ پشتوانه ی حرفهای شما چه بود؟ حسن کار این است که دیگر کسی برای خالی نبودن عریضه حرف نمی زند . تصویبهای بدون پشتوانه یکی از ارثیه های دولت احمدی نژاد است که درجوامع پوپولیستی رواج می یابد . جامعه اگر رسانه های فعال داشته باشد کسی نمی تواند به مردم وعده و وعید بدهد . بگذریم و بماند . معاون راه روستایی وزیر راه شنبه به بخش میمه آمد . مردم فقط حرکت دسته جمعی و کاروانی چند خودرو شیک را می بینند که از خیابانهای شهر می گذرند و احتمالا نیروی انتظامی هم آنها را مشایعت می کند . نماینده ، فرماندار ، بخشدار ، شهردار و … حضور دارند . صبح میمه خبر آمدن معاون وزیر را از سایت نماینده  ، اطلاع رسانی کرده است . پس از این آمد و شدهای تکراری  ، سایت های فرمانداری و نماینده ی مجلس ، تا لحظه ی ارائه ی این پست  ، خبری را منعکس نمی کنند . ذهن جستجوگر مردمی که  دلشان به مدیرانشان خوش است  ، منتظر دریافت خروجی ها هستند . خروجی هایی که برای مدیران مسئولیت آور است و شاید برای همین هم زیاد با اطلاع رسانی اش میانه ای ندارند .

5

صبح میمه از قول منابع غیر رسمی موثق  ،می نویسد   مقرر شده است خیابان در دست احداث ولی عصر میمه از مبدا جاده ی اصفهان – تهران به روستای ازان برسد و پیچ های حادثه خیز محور بویژه در دشت زیادآباد آزاد سازی گردد .

جاده

وظایف دستگاهها هم مشخص شده است : نقشه برداری و نظارت فنی و اصلاح هندسی پیچ ها و تامین قیر توسط اداره ی کل راه و شهرسازی استان ، آزاد سازی و اجرا توسط شهرداری و دهیاری ها با محوریت بخشداری . ضمنا صورت جلسه شده که اعتبار مکمل از ماده ی 180 تامین شود . نکته ی مهم این است که باید ظرف 4 ماه زیرسازی و آزاد سازی انجام شده باشد . از  دیگر مصوبات  سفر نیم روزه ی  مهندس میر شفیع  ، معاون راههای روستایی وزیر راه که به دعوت آقای حاجی به بخش میمه و شهرستان برخوار آمده بود خبری دریافت نشده است .