شهرداری میمه و اینتر نت بی سیم رایگان

2014-08-24
434 بازدید

معروف است که  “بزرگی ، ریخت و پاش دارد ” سعدی هم می گوید ” هرکه نانش نخورند ، نامش نبرند . اولین شهر شمالی استان اصفهان بودن ، جایگاه کمی نیست و هر کسی نمی تواند بر این جایگاه تکیه زند . باید اسباب بزرگی را آماده کرد و بر این جایگاه تکیه زد […]

معروف است که  “بزرگی ، ریخت و پاش دارد ” سعدی هم می گوید ” هرکه نانش نخورند ، نامش نبرند . اولین شهر شمالی استان اصفهان بودن ، جایگاه کمی نیست و هر کسی نمی تواند بر این جایگاه تکیه زند . باید اسباب بزرگی را آماده کرد و بر این جایگاه تکیه زد .  میمه ای های قدیم  به سخاوت معروف بودند . آقای مهندس اکبری مدیرکل مسکن و شهرسازی استان در زمان دولت اصلاحات بودند و برای واگذاری زمین به شهرداری جهت انعقاد قرار داد با سازمان بهینه سازی سوخت کشور و احداث ایستگاه  cng  به ایشان مراجعه می کردیم .  وقتی علاقمندی شورا و شهردار به پیشرفت میمه را می دید می گفت : با این حجم بالای ترددی که میمه دارد کاری کنید که هر خودرو عبوری یک ترمز بزند ( بایستد ) و هر ترمزی برای شما 1000 تومان داشته باشد ، اینطور شهرتان را با درآمدی که به سمتش می آید متحول می کنید . سال هاست ما بدنبال آن درآمد هستیم .

02

در ایام مسافرت های نوروزی شهرداری میمه با ابتکار آقای برقعی  ، طرح اینترنت بی سیم رایگان  را برای مسافرین نوروزی اجرا کرد  و علاوه بر اینکه این طرح هوشمندانه در ذهن مسافران خاطره ای خوش از میمه به جا گذاشت  در بین مدیران استان و شهرستان نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفت . تعطیلات تابستانه نیز فرصت مناسبی بود تا شهرداری با تکرار این خدمت رسانی پیشرفته و سخاوتمندانه  به مسافرینی که میمه را برای توقف کوتاه مدت خود نیز انتخاب می کنند علاوه بر  فضای سبز آب و هوای ییلاقی  ، فضای مجازی را نیز تقدیم نماید . این روزها خدمات اینترنت رایگان برای مسافرین سفرهای تابستانه  در میمه فراهم شده است و  بدیهی است شهروندان میمه ای استفاده کننده از پارک های ملت و لتیان نیز می توانند از امکانات حضور در فضای مجازی بهره مند گردند .