حسین اسفندی – شهریاران در غبار روبی مسجد رضوی

2014-07-07
189 بازدید

با سلام خدمت همشهریان عزیز ضمن پوزش و عذر خواهی بدلیل تاخیر در ارسال مطلب هشتمین برنامه از سری فعالیت های کانون شهریاران میمه روز پنجشنبه مورخه 12تیر ماه  با غبار روبی مسجد رضوی شهر فرهنگی میمه صورت پذیرفت . حضور مجدانه خردسالان در کلاس های قرانی پیش از افطار در این مسجد که به […]

razavi (1)
با سلام خدمت همشهریان عزیز
ضمن پوزش و عذر خواهی بدلیل تاخیر در ارسال مطلب
razavi (2)
هشتمین برنامه از سری فعالیت های کانون شهریاران میمه روز پنجشنبه مورخه 12تیر ماه  با غبار روبی مسجد رضوی شهر فرهنگی میمه صورت پذیرفت .
razavi (3)
حضور مجدانه خردسالان در کلاس های قرانی پیش از افطار در این مسجد که به مربیگری حجه الاسلام محرمی برپا میشود از جمله برنامه های فرهنگی ماه میارک رمضان در این مسجد می باشد که شایسته قدردانی مسئولین است.
طبق هماهنگی های از پیش صورت گرفته توسط مسئولین محترم یکی از سازمانها قرار بر این بود تا از این پس جمعیت جوانان داوطلب این سازمان!!!!!!!! در برنامه های فرهنگی هفتگی کانون شهریاران میمه حضور داشته باشند که اعضای کانون هم از این تصمیم بسیار استقبال نمودند .
razavi (6)
و اما در عمل این همکاری دوستان با کانون شهریاران میمه بی اختیار ذهن مارا  به سوی دیالوگ ماندگار استاد اکبر عبدی در فیلم اخراجی ها “ما که عکس یادگاریمونو گرفتیم ” انداخت. !!!!!!
 امید است این مطلب تلنگری باشد تا در صورت تمایل این سازمان بر ادامه همکاری تغییر رویه ای از سوی مسوولین آن اتخاذ گردد .
razavi (4)
با تشکر از تمامی دوستان حاضر در این برنامه علی الخصوص جناب آقای قربانزاده که کمال همکاری را با کانون شهریاران میمه جهت هماهنگی در اجرای این برنامه داشتند.
حسین اسفندی
razavi (5)