چهارمین حضور رفتگران طبیعت میمه

2014-06-08
103 بازدید

  جوانان با انگیزه و خوشفکر و خوش مشرب تشکل نوپای رفتگران طبیعت ، آهسته و پیوسته ، به زیبا سازی طبیعت مشغولند و عدم حضور مسئولان هم مانع کار آنان نیست والبته گلایه های خودشان را هم دارند. شاید این تشکل نوپا هم نیاز به روابط عمومی دارد. یک روابط عمومی فعال و اهل […]

 r-t4 (4)

جوانان با انگیزه و خوشفکر و خوش مشرب تشکل نوپای رفتگران طبیعت ، آهسته و پیوسته ، به زیبا سازی طبیعت مشغولند و عدم حضور مسئولان هم مانع کار آنان نیست والبته گلایه های خودشان را هم دارند. شاید این تشکل نوپا هم نیاز به روابط عمومی دارد. یک روابط عمومی فعال و اهل تعامل با دستگاههای مختلف . هفته ی گذشته که توفیق حضور در عکس یادگاری رفتگران جوان را یافته بودم ، پس از نماز جمعه در خصوص اینکه رفتگران طبیعت خواهان ملاقات با امام جمعه و تبیین و تشریح اهداف تشکل خود هستند ، با امام جمعه ی محترم صحبت کردم . از همان گفتگوی کوتاه و سرپایی وعلاقه ای که نشان دادند و خواستار آمدن بچه ها به دفتر شدند ، معلوم بود که فلسفه ی وجودی این تشکل را قبول دارند و استقبال می کنند . آقای بخشدار هم که جزء مهمانان دائمی طبیعت منطقه هستند و از هر فرصتی برای گشت و گذار در طبیعت استفاده می کنند .

r-t4 (1)

شورای شهر و شهردار و رئیس آموزش و پرورش و منابع طبیعی و جهادکشاورزی و شورای کشاورزی و معتمدین و فعالان هم با داشتن یک روابط عمومی کاربلد به میدان خواهند آمد و زیبا سازی طبیعت بتدریج و با این عمومیت ، یک فرهنگ خواهد شد.

r-t4 (2)

سازمانهایی هم خواهند بود که هزینه ی خرید 100 کاور ( تن پوش ) منقش به نام  تشکل رفتگران طبیعت برای اهداء به اعضای این تشکل را متقبل شوند ، هزینه ای که بیش از 300 تا 500 هزار تومان نخواهد شد . در هر صورت رفتگران طبیعت چهارمین برنامه ی زیبا سازی خود را هم با شور و نشاط و شادابی و علاقه در طبیعت دوست داشتنی دشت انقلاب انجام دادند

r-t4 (3)

و آقای داریوش دهقانزاده هم که بصورت اتفاقی وارد ماجرا شده  و از وجود این تفکر زیبا سازی و طبیعت نگری ، به وجد آمده بودند ، پذیرایی از جمع را عهده دار شدند .

r-t4 (5)