شهرداری باید در محدوده ی خدماتی شهر احداث شود .

2014-05-11
318 بازدید

پست کلنگ زنی شهرداری و سالن آمفی تئاتر در مدت کوتاهی در صدر پربازدیدترین پستهای هفته قرار گرفت و این نشان دهنده ی توجه مردم به مسایل شهری است و ارائه ی  تعداد زیاد کامنت مرتبط ، علاوه بر اینکه بیانگر نظارت عمومی بر امور است وظیفه ی مدیران را نیز سنگین تر می کند […]

DSC04668

پست کلنگ زنی شهرداری و سالن آمفی تئاتر در مدت کوتاهی در صدر پربازدیدترین پستهای هفته قرار گرفت و این نشان دهنده ی توجه مردم به مسایل شهری است و ارائه ی  تعداد زیاد کامنت مرتبط ، علاوه بر اینکه بیانگر نظارت عمومی بر امور است وظیفه ی مدیران را نیز سنگین تر می کند . در خصوص محل اجرای پروژه دیدگاههای موافق و مخالفی وجود داشت که شاید به نمایندگی از طرف کاربران روز گذشته هم در جلسه ی شورای شهر شرکت کردم و هم باتفاق اعضای محترم شورا و شهردار محترم بازدید میدانی هم از زمین مورد نظر و زمین پیشنهادی صورت گرفت . نخست باید از آنچه در بیشتر کامنت ها هم مورد اشاره قرار گرفته بود گفت . یکی از نقاط مثبت شهردار آنست که آمادگی انجام کارهای  بزرگ و پر مشقت را دارد و در عین حال اهل بحث و تبادل نظر و تضارب آراء در امور مختلف نیز می باشد . این روحیه باعث می شود شهروندان در اداره ی شهر خود را سهیم بدانند و بیشتر به رعایت تکالیف شهروندی مبادرت نمایند .

map1

بازدید میدانی و تبادل نظر و ارائه ی توضیحات از سوی مهندس کرمی شهردار محترم و این استدلال که شهرداری خارج از حریم قانونی و خدماتی شهر نمی تواند نسبت به احداث ساختمان شهرداری اقدام نماید ، بازدید کنندگان را متقاعد کرد که شهرداری و سالن آمفی تئاتر در زمین مورد نظر شهردار ی احداث گردد. زمین مورد نظر که در تصویر نیز مشخص گردیده در سمت غرب میدان اصفهان واقع و دارای فاصله ی مناسبی با بافتهای مسکونی فعلی  و طرحهای توسعه ای شهر نیز هست . لازم به ذکر است که پیشنهاد برخی از شهروندان و کاربران محترم احداث ساختمان در زمینی حدودا 500 متر بالاتر از زمین مورد نظر فعلی  بود .