مراسم کلنگ زنی ساختمان شهرداری و سالن آمفی تئاتر میمه

2014-05-07
740 بازدید

(اصلاحیه) در هفته آینده و در تاریخی که بعدا توسط روابط عمومی شهرداری اعلام می شود ، کلنگ احداث ساختمان شهرداری ، سالن 420 نفره ی آمفی تئاتر و مجموعه ی خانه ی فرهنگ  میمه به زمین زده خواهد شد .  این مراسم  با حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار ، شهرداران شهرستان و […]

kolangzani-shahrdari2

(اصلاحیه) در هفته آینده و در تاریخی که بعدا توسط روابط عمومی شهرداری اعلام می شود ، کلنگ احداث ساختمان شهرداری ، سالن 420 نفره ی آمفی تئاتر و مجموعه ی خانه ی فرهنگ  میمه به زمین زده خواهد شد .  این مراسم  با حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار ، شهرداران شهرستان و اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات ، نهادها و دوایر دولتی برگزار می گردد.

map

ساختمانهای یادشده در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و در ضلع غربی میدان اصفهان احداث  و با چشم انداز مناسب شهری در مجاورت میدان و جاده ی اصلی اصفهان – تهران ، علاوه بر استفاده در کاربری های منظور ، بر زیبایی های  شهر آستانه ی استان اصفهان خواهد افزود . تصاویر زیر نماهای مختلفی از پروژه ی بزرگ ساختمان شهرداری و سالن آمفی تئلتر و خانه ی فرهنگ را که توسط  شرکت  مشاور پایاراد آریا طراحی شده است نشان می دهد .

020403