حسین کریمیان – گزارش بازدید یکروزه از لای بید و حسن رباط

2014-04-24
620 بازدید

تصاویر شهر لای بید – سجاد پاریاد توفیق یافتم که در معیت نماینده محترم ولی فقیه  و امام جمعه محترم بخش میمه حاج اقا زمانی و ریاست محترم اداره اموزش و پرورش بخش میمه و شهر کامو و اقای مرتضی هاشمیان و اقای برقعی خبرنگار دفتر خبری بخش میمه  سفر و بازدیدی از شهر لای […]

تصاویر شهر لای بید – سجاد پاریاد

emam jome (1)

توفیق یافتم که در معیت نماینده محترم ولی فقیه  و امام جمعه محترم بخش میمه حاج اقا زمانی و ریاست محترم اداره اموزش و پرورش بخش میمه و شهر کامو و اقای مرتضی هاشمیان و اقای برقعی خبرنگار دفتر خبری بخش میمه  سفر و بازدیدی از شهر لای بید داشته باشیم . در طول مسیر به پیشنهاد امام جمعه ی محترم از دبستان بنت الهدی روستای حسن رباط  بازدید شد . در محوطه ی مدرسه دانش آموزانی که مشغول گذران زنگ ورزش بودند یکصدا به مسئولین خوشامد گفتند. با راهنمایی مدیر محترم مدرسه  ، خانم سیلزده ، که آراستگی مدرسه اش چشمگیر و تحسین برانگیز بود از فضاهای مختلف دبستان بازدید شد .

emam jome (2)

سپس به مدرسه راهنمائی 15 خرداد با مدیریت آقای سلمانی رفتیم و با طرح سوالاتی  از طرف امام جمعه محترم جوایزی به دانش آموزان  اهدا گردید. پس از این بازدیدها و حرکت به لای بید در بدو ورود به این شهر زیبا ،

emam jome (4)

با حضور مردمی که در انتظار ورود مسئولین بودند و با تلاوت آیاتی از قران کانون  فرهنگی بانوان لای بید افتتاح گردید .

emam jome (5)

با هماهنگی آقای مسعودی شهردار و حجت الاسلام بشیری امام جماعت لای بید

emam jome (6)

قبور  مطهر شهدای لای بید در گلزار شهدای این شهر  زیارت و تجدید میثاق گردید

emam jome (12)

سپس دبیرستان دخترانه شهدای لایبید با مدیریت  خانم جنت  مورد بازدید مسئولان قرار گرفت . در جمع دانش آموزان این دبیرستان و پس از توضیحات مدیریت محترم مدرسه ، حجت الاسلام زمانی ضمن تشکر از مردم و شورای اسلامی و پرسنل کلانتری  شهر به بیان اهمیت تعلیم و تربیت  پرداختند و با طرح سوال به پاسخهای درست  و به دانش آموزانی که دارای اسامی ” فاطمه ” بودند جوایزی اهدا نمودند .

emam jome (10)

سپس دبستان حسین کریمی به مدیریت آقای مجتبی طالبیان مورد بازدید واقع گردید  و با حضور امام جمعه و همراهان در کلاس سوم دبستان که از امکانات آموزشی و کمک آموزشی بسیار مناسبی برخوردار بود ، به رسم یادبود کتابهایی به دانش آموزان اهدا گردید. در حاشیه ی این دیدار مدیر محترم آموزشگاه از روند رو به رشد مهاجرت از لای بید و خلوت شدن کلاسهای درس گزارش داد و خواهان برنامه ریزی های مناسب برای جلوگیری از مهاجرت فزاینده ی مردم گردید . مدارس شهید علینقی توکلی با مدیریت آقای کریمدوست  و

emam jome (7)

درخواست اشتغال توسط مادری که 4 فارغ التحصیل بیکار دانشگاهی داشت از جمله مراجعات به امام جمعه ی محترم در این آموزشگاه بود . حضور در شهرداری لای بید و استقبال شهردار و پرسنل شهرداری مرحله ی بعدی این بازدیدهای یکروزه بود .

emam jome (8)

شهردار لای بید گزارشی از مشکلات و ظرفیتهای شهر لای بید ارائه کرد و  مباحثی نظیر ضرورت تاسیس شهرک صنعتی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت و در هر مورد امام جمعه ی محترم نیز رهنمودهای لازم را ارائه کردند .

emam jome (9)

پایان بخش بازدید از لای بید ، حضور در کلانتری این شهر و

emam jome (13)

سپس اقامه ی نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه ی بخش میمه بود . در راه بازگشت از لای بید کارخانه ی تولید دستمال کاغذی حسن رباط مورد بازدید قرار گرفت . این کارخانه با دارایی های ثابت قریب به دو میلیاردتومان ، بیش از  30 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است . در پایان این گزارش جا دارد از تلاشهای مجموعه ی آموزش و پرورش و فرهنگیان محترم و پرتلاش و بویژه ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کنم .

emam jome (3)

من خود همواره از منتقدین ریاست آموزش و پرورش بوده ام اما امروز با جرات عنوان می کنم که میمه کمتر مدیری به شایستگی ایشان داشته است . صبر و تحمل ایشان در مقابل سختی ها و ناملایمات  بسیار عالی است . چرا اینقدر اداره اموزش و پرورش میمه و پرسنل ان بدون چشم داشتی امور مربوط به فرهنگ بخش و شهرهای همجوار را حل میکنند و قدر شناس نیستیم  ?چرا اینقدر مظلوم واقع شده اند ؟

emam jome (11)

چرا به شهرها و روستاهای گلپایگان سری نمیزنید تا بدانید در یک کلاس درس سه پایه تحصیل میکنند ولی در بخش میمه با وجود ۵ نفر دانش اموز در یک کلاس یه معلم مخصوص ان ۵ نفر دارد ؟
چرا نمیخواهیم بفهمیم که با درایت ریاست و معاونت و پرسنل اداره میمه اموری که در استان بی سابقه و نادر است در حال انجام است ؟
و چراهای دیگر که امیدوارم مورد توجه مردم عزیز بخش میمه قرار گیرد . بامید اینکه اینگونه بازدیدها با حضور امام جمعه ی محترم و بخشدار محترم و دیگر مسئولین ادامه داشته باشد .