سخنان حاجی در مسجد جامع میمه

2014-04-14
129 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه ۱۳۹۳/۱/۲۱پس از انجام ملاقات مردمی در دفاتر شاهین شهر، دستگرد – خورزوق و دولت آباد راهی بخش میمه شد و ضمن دیدار با حجت الاسلام زمانی امام جمعه محترم شهرهای میمه و وزوان در مسجد جامع میمه […]

IMG_1094-copy

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه ۱۳۹۳/۱/۲۱پس از انجام ملاقات مردمی در دفاتر شاهین شهر، دستگرد – خورزوق و دولت آباد راهی بخش میمه شد و ضمن دیدار با حجت الاسلام زمانی امام جمعه محترم شهرهای میمه و وزوان در مسجد جامع میمه حضور یافت و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جمع مردم به سخنرانی پرداخت.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم به نام گذاری سال ۱۳۹۳ توسط مقام معظم رهبری(مدظله) اشاره کرد و افزود: هر کدام از ما ها  وظیفه ای را که داریم باید به خوبی به آن عمل کنیم. علاوه بر وظایف حوزه فردی در قبال جامعه مان مسئولیت داریم. پشت شعار امسال اهداف بسیار بزرگی را حضرت آقا اندیشیده اند و بایستی عمیق تر در این خصوص بیندیشیم.

وی در همین رابطه گفت: هم در زمینه اقتصاد و هم در زمینه فرهنگ، تک تک مان مسئولیم چرا که ایشان عزم ملی را ویژگی اول این دو مقوله تعریف کردند. هر وقت تمام مردم پای کار ایستادند در طول تاریخ موفق بودیم مثل دفاع مقدس. شما به جنگ های چند ساله اخیر نگاه کنید‏؛ رؤسای طاغوتی کشور بی لیاقت بودند و نتوانستند مردم را بسیج کنند و به همین خاطر قراردادهای ننگینی چون ترکمان چای به ما تحمیل شد و درهر جنگی قطعه ای از پیکر سرزمین مان جدا شد.

آقای حاجی در خصوص ویژگی دوم شعار امسال یعنی مدیریت جهادی گفت: مدیران بایستی کار عادی خودشان را ارتقاء دهند و برای حل مشکلات ،«جهادی» وارد میدان شوند. پیداست با نوع فعالیت کنونی ره به جایی نخواهیم بُرد و بایستی با توان چند برابر به مبارزه با مشکلات و عرصه اجرا وارد شویم چرا که اکنون، هم در زمینه فرهنگی و هم در زمینه اقتصادی، دشمن تمام عیار به جنگ ما آمده است.

وی سخنان مقام معظم رهبری را در مورد حفظ هوشیاری مردم و رصد مسائل مهم کشور یادآور شد و افزود: همان طور که مطلع هستید اخیراً پارلمان اروپا، قطعنامه وقیحانه ای را علیه ایران صادر کرد. صرف نظر از مسائل سیاسی مطرح شده در این قطعنامه، بعضی از احکام نورانی اسلام مورد توهین قرار گرفته و مثلاً فلان عمل شنیع را از مظاهر آزادی عنوان کرده اند و خواستار فعال شدن انجمن مربوط به این افراد خبیث در ایران شده اند. خُب !نباید ما ساکت بمانیم و در مقابل این موضوع بی تفاوت باشیم.

ایشان در پایان، ضمن پاسخگویی به سئوالات حضّار از پیگری حل مشکل زمین ۷۲ هکتاری، واگذاری بیش از ۱۳۰ هکتار زمین ملّی به شرکت کشت و صنعت گلستان میمه که تقریباً همه مردم در آن سهیم هستند، اخذ مجوز ایجاد ناحیه صنعتی گلستان از هیأت دولت و نیز اخذ دستور از معاون وزیر نیرو در نصب ۴ توربین بادی در میمه خبر داد.