تخلفات رانندگی نوروزی در محور دلیجان – میمه

2014-04-09
365 بازدید

تردد بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه در جاده های استان اصفهان در نوروز ۹۳ رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در مجموع ۷ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۸۳ وسیله نقلیه در جاده های استان اصفهان تردد […]

A0746114-240x150

تردد بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه در جاده های استان اصفهان در نوروز ۹۳
رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در مجموع ۷ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۸۳ وسیله نقلیه در جاده های استان اصفهان تردد داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا بنی‌نجاریان با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، اظهار داشت: با توجه به وجود ۴۷ دستگاه تردد شمار برخط استان اصفهان، بیشترین محورهای پرتردد، محور موچه‌خورت-اصفهان و بالعکس، ذوب‌آهن-اصفهان، تیران-نجف‌آباد و ابتدای آزادراه قم –کاشان بوده است.
وی میزان تردد وسایل نقلیه سنگینرا۲۲ درصد از مجموع ترددهای صورت گرفته عنوان کرد و افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این راه‌ها ۹۰ کیلومتر و اوج تردد آنها نیز بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده است.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به محورهای دارای بیشترین تخلف غیرمجاز، بیان داشت: آزادراه قم-کاشان-نطنز- اصفهان و بالعکس، تیران-نجف‌آباد و بالعکس و دلیجان-میمه بیشترین تخلفات غیرمجاز را داشتند.
وی تصریح کرد: بیشترین تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای مورچه‌خورت-اصفهان، ذوب‌آهن-اصفهان، کاشان-قم، اصفهان-شهرضا و نجف‌آباد-تیران و بالعکس بوده است./س