روز نوشته ها ـ پنجشنبه 9/8/87

2008-10-31
226 بازدید

آمار بازديد وبلاگ صبح ميمه به 307 بازديد كه يك ركورد براي اين وبلاگ محسوب مي شود رسيده است و علاوه بر آلمان ، انگلستان و امارات از آمريكا هم 3 بازديد كننده داشته ايم. از اين كه صبح ميمه حلقه‌ي ارتباطي موثر ميمه اي هاي سراسر دنيا شود شادمانيم . ساعت 6 بامداد با […]




  • آمار بازديد وبلاگ صبح ميمه به 307 بازديد كه يك ركورد براي اين وبلاگ محسوب مي شود رسيده است و علاوه بر آلمان ، انگلستان و امارات از آمريكا هم 3 بازديد كننده داشته ايم. از اين كه صبح ميمه حلقه‌ي ارتباطي موثر ميمه اي هاي سراسر دنيا شود شادمانيم .


  • ساعت 6 بامداد با آقاي استاندار تماس گرفتم تا چگونگي پيگيري نامه هايي را كه در ارتباط با پالايشگاه به رئيس جمهور و وزير نفت داده اند ، جويا شوم و مقرر شد از دفتر رئيس جمهور و وزير پيگيري انجام شود.


  • با مهندس طرفه مديرعامل سازمان آب منطقه اي استان اصفهان و چهارمحال و بختياري ساعت 5/6 تماس گرفتم . به ايشان گفتم حتما براي بارندگي هاي شب گذشته شادمان هستيد و اين در پاسخ مثبت به آب مورد نياز پالايشگاه روغن (كه در روزنوشته و خبر روزگذشته آمد) موثر است. ايشان راهنمايي هاي لازم را داشتند. معمولا مديران كل استان ساعت 6 تا 30/6 بامداد در محل كار حضور دارند . (بخشدار هم كه 6 تا 30/6 مي آيد ، دوست دارد مدير كلي بيايد ، البته مديركل هاي پس از انقلاب)


  • آقاي مهندس خياميان يكي از پيگيران بحث آب و محيط زيست پالايشگاه روغن تماس گرفتند و گفتند كه ديدار روز گذشته‌ي بخشداري ميمه را با مهندس نيلي مطرح كرده اند و مهندس نيلي (معاون استاندار) هم قول همه گونه مساعدت داده اند.




  • در جلسه‌ي شوراي اداري شهرستان باتفاق آقايان متوسلي رئيس اداره‌ي آموزش و پرورش ، بياباني ، رئيس شوراي شهر وزوان و بيكي حسن ، رئيس شوراي اسلامي شهر ميمه شركت كرديم . در آغاز جلسه امام جمعه‌ي شاهين شهر در مورد مفهوم كلي مديريت و مديريت اسلامي حرف زد . او گفت آخرين حبي كه از قلوب صديقين رخت بر مي بندد حب رياست است و گفت  قرآن كريم حضرت يوسف را از مصاديق صديقين مي شمارد. (سخت شد)


  • دكتر حدادپور رئيس مركز حوادث و فوريتهاي پزشكي استان اصفهان كه مهمان جلسه بود در خصوص وظايف اين مركز و اورژانس توضيحاتي داد كه مورد توجه اعضاي شوراي اداري قرار گرفت .


  • آقاي حسيني نماينده‌ي مردم در مجلس شوراي اسلامي هم با استناد به روايت علي بن ابيطالب گفت : وقتي خداوند متعال خيري را براي بنده‌اي اراده كرده است چند نكته را به او الهام مي كند: ميانه‌روي ، تدبير نيكو در امور و پرهيز از بي تدبيري و اسراف در كارها. حسيني ، اسراف در زمان را هم از مصاديق محرز اسراف دانست. فرماندار هم به جمع بندي جلسه پرداخت. او اين حرف ها را گفت ، تركيدن حباب آمريكا از قول مقام معظم رهبري ، سفرهاي مديران به بخشهاي ميمه و مركزي ، جشن 30 سالگي انقلاب اسلامي و وظايف دستگاهها ، تملك دارايي هاي سرمايه‌اي كه 70 درصد تخصيص پيدا كرده است و انتخابات سال 88 صددرصد رايانه‌اي است و در حالي كه چند دقيقه‌اي از ساعت 11 گذشته بود جلسه‌ي شوراي اداري كه ساعت 15/9 آغاز شده بود ، پايان پذيرفت . بعد از جلسه هم لابي هاي مديران با يكديگر نيم ساعتي وقت مي گيرد.