مسابقات ورزشی نوروزی در میمه

2014-03-19
83 بازدید

بسمه تعالی نوروز آغاز کار و تلاش بیشتر و سرزندگی افزون تر است . با تفاوتهایی در حجم و نوع کارها نوروز همیشه روز روییدن بوده است . سعدی هم می گوید : هر گیاهی که به نوروز نروید حطب است ان شاء الله برادر و استاد ارجمند و محقق آقای محمدتقی معینیان در فصلی […]

بسمه تعالی

نوروز آغاز کار و تلاش بیشتر و سرزندگی افزون تر است . با تفاوتهایی در حجم و نوع کارها نوروز همیشه روز روییدن بوده است . سعدی هم می گوید :

هر گیاهی که به نوروز نروید حطب است

ان شاء الله برادر و استاد ارجمند و محقق آقای محمدتقی معینیان در فصلی مفصل به نوروزنامه ای خواهند پرداخت . بازیهای نوروزی در قدیم هم دلخوشی  کودکان و نوجواتان و جوانان آن روزگار بوده است . کانون فرهنگی تربیتی شهید دستغیب هم دستی در گذشته و دستهایی در آینده دارد . هم بروز است و هم به دیروز و پریروز . مسابقات پینت بال و بازی گردو را با هم برگزار می کند . شهرداری و شورای شهر هم وجه فرهنگی و ورزشی خود را نشان می دهند و به حق در این امور ممدند .  تربیت بدنی هم از جمله شقوق مهم کارش در سالهای اخیر حفظ بازی های بومی و محلی بوده است و در این وادی نیز پیشگام است . بامید آنکه با انجام ورزشهای شاد و مفرح ، جامعه ی ما ظرفیتهای لازم برای شور و شوق و نشاط و حرکت و سالی مملو از بهروزی و سعادت را بدست آورد ، اطلاعیه و برنامه ی مسابقات ارائه می گردد:

رقابت های دیروز و امروز

در

مسابقات نوروز

02

قبل از برگزاری رقابت ها مربیان هیئت پینت بال شاهین شهر ضمن تشریح  مقررات و شیوه برگزاری مسابقات  ، به شرکت کنندگان استفاده از اسلحه و تاکتیک های بازی را آموزش خواهند داد.

***************************

01

این رقابت ها در محل سالن میعاد برگزار می گردد.

****************************************

زمان : جمعه  93/1/8

مکان : ورزشگاه شهید ایراندوست

محل ثبت نام : کانون شهید دستغیب میمه

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانون شهید دستغیب میمه مراجعه یا با تلفن های 03124222939 تماس بگیرند.

کانون شهید دستغیب * شورای اسلامی و شهرداری میمه * تربیت بدنی میمه * هیئت روستایی و بازی های بومی محلی

paintball

 پوستر مسابقات