نماينده ي تام الاختيار رييس جمهور در شهرستان

2009-04-08
122 بازدید

 همانطور كه در روزنوشته ها آمد جلسه ي شوراي اداري شهرستان شاهين شهر و ميمه با 90 دقيقه تأخير آغاز شد كسي هم در مورد علت تأخير براي جمعيت مديران شهرستان كه از ساعت 15:30 به سالن آمده بودند ، توضيحي نداد . شوراي اداري پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوري اسلامي با سخنراني […]


 همانطور كه در روزنوشته ها آمد جلسه ي شوراي اداري شهرستان شاهين شهر و ميمه با 90 دقيقه تأخير آغاز شد كسي هم در مورد علت تأخير براي جمعيت مديران شهرستان كه از ساعت 15:30 به سالن آمده بودند ، توضيحي نداد . شوراي اداري پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوري اسلامي با سخنراني فرماندار آغاز شد . فرماندار پس از خير مقدم به وزير دفاع به معرفي جغرافيايي ، جمعيتي ، فرهنگي شهرستان پرداخت و بر تقديم 720 شهيد گلگون كفن از شهرستان در دفاع از ارزش هاي اسلامي تصريح كرد . مهندس جوادي وجود 2000 مركز صنعتي ، 10 مركز دانشگاهي ، 9 شهرك مصوب و غير مصوب صنعتي را از ديگر ظرفيت هاي شهرستان شاهين شهر و ميمه دانست و گفت با اجراي سياست هاي دولت نرخ بيكاري شهرستان از 9/12 به 6/7 تنزل پيدا كرده است . فرماندار در پايان سخنان خود ضمن تأكيد بر كمبود شديد شهرستان در زير ساخت هاي فرهنگي از پيشنهاد 25 پروژه در اين سفر خبر داد . حجه الاسلام والمسلمين ملكيان امام جمعه ي شاهين شهر با بيان اينكه مشروعيت همه ي كارگزاران بصورت مستقيم يا غير مستقيم از رهبري سرچشمه مي گيرد و بايد خود را ملزم به اجراي فرامين معظم له بدانيم نحوه ي مصرف در كشور را خارج از الگوهاي اسلامي و حتي شيوه هاي شرقي و غربي دانست . امام جمعه ي شاهين شهر مسائل و مشكلات فرهنگي شهرستان شاهين شهر و ميمه را مورد اشاره قرار داد و تأكيد كرد از اعتبار ميلياردي احداث و تكميل مصلي ها در سفر دور اول رياست محترم جمهوري حتي يك ريال در اختيار شاهين شهر ، ميمه و گز قرار نگرفته است .



پس از سخنان امام جمعه نماينده ي تام الاختيار رييس جمهور به ايراد سخن پرداخت . وي در آغاز سخنان خود با توجه به سفرهاي استاني هيئت دولت و رييس جمهور گفت : كشور براي جهش آماده و تبديل به كارگاه سازندگي شده است . سردار محمد نجار افزود بعضي از شهرها نظير تبريز و بندرعباس قابل مقايسه با زمان قبل از دولت نهم نيستند . وي خودباوري و زايش علمي ايجاد شده در كشور را ستودني دانست و تصريح كرد آنچه از اطلاعات پيشرفت ها بيان مي شود با لحاظ عدم اطلاع يابي دشمنان است و بنابراين آنچه گفته مي شود رابایداطلاعات سوخته محسوب کرد. وي تأكيد كرد ايران اسلامي از عمق اقيانوس ها تا اوج كهكشان ها حضور فعال دارد . وزير دفاع در قسمت ديگري از سخنانش با توجه به اظهارات ديپلمات هاي كشورهاي ديگر گفت : آنان مي گويند ايراني ها هرچه گفته اند ، كرده اند . پس هرچه مي گويند ، مي كنند . سردار تأكيد كرد ، جمهوري اسلامي باعث نگراني اولياي طاغوت شده است . نماينده ي تام الاختيار رييس جمهور در شوراي اداري شهرستان شاهين شهر و ميمه تزريق ماهواره ي اميد به فضا با دانش كاملاً بومي باعث شد كه اروپايي ها بگويند : ناگزير از پذيرفتن ايران هستيم .



سردار مصطفي محمد نجار در پايان سخنان خود بصورت تلويحي از تصويب هفت مصوبه براي شهرستان در جلسه ي هيئت دولت در استان اصفهان گفت و ضامن اين تصويب را ذكر صلوات بر محمد و آل محمد دانست .