روز نوشته ها – سه شنبه 7/8/87

2008-10-29
217 بازدید

  هشتم آبان روز شهادت شهيد فهميده هم روز نوجوان است و هم روز دانش آموز بسيجي . امام راحل در وصف شهيد فهميده فرمودند رهبر ما آن طفل سيزده ساله اي است كه … ضمناً هشتم آبان يك روز ديگر هم هست روزيكه بالش قيصر  پر آوازپر چلچله ها شد و مهاجرت كرد . […]

 



هشتم آبان روز شهادت شهيد فهميده هم روز نوجوان است و هم روز دانش آموز بسيجي . امام راحل در وصف شهيد فهميده فرمودند رهبر ما آن طفل سيزده ساله اي است كه … ضمناً هشتم آبان يك روز ديگر هم هست روزيكه بالش قيصر  پر آوازپر چلچله ها شد و مهاجرت كرد . اول قيصر، آخر عشق بود خودش مي گفت : قاف حرف آخر عشق است آنجا كه نام كوچك من آغاز مي شود . شعر ، درد است آدم هاي بي درد نه شعر مي گويند نه شعر دوست دارند . از لب قيصر الفباي درد مي تراويد . او گرم هذيان عشق بود براي همين به جاي عرق ، آتش از تبش تراوش مي كرد و من به اوج  مي رسيدم وقتي قيصر مي گفت :


زدين ريا بي نيازم ، بنازم                        به كفري که از مذهبم مي تراود



– سه شنبه هفتم آبان روز ملاقات عمومي است براي همين قبل از شروع ساعت اداري به بازديد مسجد الزهراي ونداده رفتم آرموتوربندي ستون ها هم آغاز شده است . خير ارجمند هم با اميدواري حساب را شارژ مي كند .


– با مهندس محمدي مدير عامل آب و فاضلاب روستايي تماس گرفتم براي ترميم ترانشه هاي اذان . به ايشان هم گفتم  


يك ميليارد تومان صرف اصلاح شبكه مي شود و شيريني اين كار بدليل عدم ترميم ترانشه ها در كام مردم به تلخي مي گرايد . البته يك ميليارد تومان را قبول نداشت .


– با مهندس فياض رييس اداره آب استان تماس گرفتم مباحث آب در منطقه و درخواست هاي تخصيص جديد را حرف زديم . مقرر شد مجدداً پيگيري شود .


– مراجعه كننده اي هم آمده بود و از يكي از ميني بوس رانان آريا سفر گلايه داشت . غالباً اين گلايه ها وجود دارد شب گذشته هم حوالي ساعت 19 فردي از دروازه تهران زنگ زد و يكي از ميني بوس هاي خط ميمه را معرفي كرد كه با نرخ  دو برابر مصوب مسافرين را سوار مي كند . ميني بوس رانان براي مسافربرهاي شخصي هم دردسر ايجاد مي كنند گويا مردم بخش ما براي رفتن به اصفهان فقط يك گزينه دارند : ‹‹ ميني بوس هاي آريا سفر با سيستم گرمايشي قرون وسطايي و نشستمان مسافر چلاني ››


– آقاي مهندس نيلي كه يكشنبه 28/7/ در بخشداري ميمه بودند سرمايه گذاري را معرفي كرده اند كه فردا چهارشنبه  خواهد آمد . جزئيات سرمايه گذاري به محض اطلاع، اعلام مي شود .


– سازندگان استخر هم با شور و شوق مشغول كارند . اگر هوا زودتر از موعد سرد نشود كارهاي اساسي انجام مي گيرد .



– مدير آهكان را براي مراجعه به بخشداري و توضيح در مورد طرح توسعه دعوت كردم .


– مراجعاتي از اذان ، موته ، لاي بيد ، و حسن رباط هم داشتم كه معمول روزهاي ملاقات عمومي است.


– ساعت 21 با آقاي استاندار تماس گرفتم اول براي تشكر از نامه ي ايشان به مدير كل ثبت استان كه امضاء و ارسال شده بود و اعاده ي حقوق كشاورزان ميمه بود و بدون شك فقط پاي بندي بختياري به حفظ حقوق مردم عامل اصلي آن بود و بعد استاندار  نامه هاي پالايشگاه را هم كه مدير عامل داده بود به رييس جمهور محترم و وزير محترم نفت داده و تأكيد  بر رفع و رجوع مشكلات كرده بود . به وزير هم گفته بودندكه در دور دوم سفرهاي استاني رييس جمهور، كلنگ زني انجام شود


– دوست انديشمندم آقاي دكتر اسكندريان كه يادش ‹‹ صحبت آموزگاران ياد باد ›› را تداعي مي كند و يكي از وجوه مشترك ما شعر گويي ايشان و شعر دوستي من است از اطاق فكر و ضرورت تشكيل آن در آخرين مطلب وبلاگ خود گفته اند اي كاش همه ي ميمه اي هاي بيرون از ميمه با يك وبلاگ به ما وصل مي شدند اين همان اطاق فكر است . اطاق فكر يك واحد مجازي است . مديران عاقل اطاق فكر دارند و ما هم كه حداقل ادعاي عاقل بودن را داريم از مباحث ايشان استقبال مي كنيم و لو اجرايي هم نباشد .


خوانندگان عزيز عذر مرا بخاطر خسته شدنشان بپذيرند . بقولي ‹‹ تكاليف اختياري نيست ›› .