به یاد معلم عزیزم شادروان حمیدرضا نادیان

2014-01-08
328 بازدید

محمد متقی دانش آموز : با عرض سلام خدمت اقای شیبانی بنده طی  2ایمیل  مشکلات شهر میمه را برایتان ایمیل کردم اما انگار هیچ خبری نشد امید وارم این مطلب را در  سایت قرار دهید در این پست می خواهم یاد کنم از مرحوم معلم عزیزم اقای حمید رضا نادیان که چند هفته پیش مراسم […]

3
محمد متقی دانش آموز : با عرض سلام خدمت اقای شیبانی بنده طی  2ایمیل  مشکلات شهر میمه را برایتان ایمیل کردم اما انگار هیچ خبری نشد امید وارم این مطلب را در  سایت قرار دهید

در این پست می خواهم یاد کنم از مرحوم معلم عزیزم اقای حمید رضا نادیان که چند هفته پیش مراسم سالگرد ایشان بود ولی متاسفانه به خاطر بیماری نتوانستم در ان  مجلس شرکت کنم الان که دارم این مطلب را برایتان ایمیل میکنم  تو فکر  معلم عزیزم هستم ایشان معلم کلاس چهارم من بودن چند روز قبل از این حادثه درد ناک مرحوم  اقای حمید رضا نادیان به مدرسه ی امام موسی صدر امده بودند  وما در داخل کلاس بودیم تازنگ  تفریح خورد من با چندتا از دوستانم به درب دفتر دویدیم اما خبری از اقای نادیان نبود از مدیر پرسیدم اقا اجازه اقای نادیان کجاست ؟ مدیر گفتند:اون رفت من ناراحت شدم چند روز بعد خبر این حادثه را از پدرم شنیدم .
من درگوشه ای  خلوت کرده بودم و گریه می کردم . تلفن زنگ زد دوستم بود که با ورش نمی شد اخه ما  معلممان  را خیلی دوست داشتیم .
فردا صبح منو دوستان از گریه نتونستیم به  صبحگاه بریم
ساعت اول معلم گفت : در گذشت اقای حمیدرضا نادیان را به همه دانش اموزان تسلیت عرض میکنم . ما زدیم زیر گریه .معلم ما هم که با آقای نادیان  خیلی رفیق بودند گریه کردند . این اخرش نبود دیگر نمی تونم بگم .
برای شادی روح شادروان  حمیدر ضا نادیان صلوات