روز نوشته ها – دوشنبه 6/8/87

2008-10-28
215 بازدید

  – دوست خوبم آقاي وطن خواه ، مدير وبلاگ ميمه اي ها كه در وبلاگ نويسي ‹‹  فضل تقدم ›› دارد، سال هاي 70 و 71 دبيرستان شريعتي و كلاس چهارم علوم انساني را ياد آوري كرده و آنچه شايسته بزرگي و متانت و ادب خود اوست در حق معلم آن روزهايش روا داشته […]

 



– دوست خوبم آقاي وطن خواه ، مدير وبلاگ ميمه اي ها كه در وبلاگ نويسي ‹‹  فضل تقدم ›› دارد، سال هاي 70 و 71 دبيرستان شريعتي و كلاس چهارم علوم انساني را ياد آوري كرده و آنچه شايسته بزرگي و متانت و ادب خود اوست در حق معلم آن روزهايش روا داشته و مرا وامدار ديد بلند و نگاه فرانگر خود نموده است . اين تقدير و تحسين ها سنگيني بار مسئوليت را بر شانه هاي آدم دو چندان مي كند و نقدها هم كه پاسخي رواني به اين تقديرهاست ، آدم را به خود واميدارد و به ‹‹ حاسبوا قبل ان تحاسبوا ›› .



– در اولين ساعات بامداد از احداث استخر توسط بخش خصوصي در شمال ميمه ، پل امامزاده و گلزار شهداي ميمه بازديد داشتم .


– با مهندس اسكندري درخصوص مراجعه ي شوراي اسلامي اذان و همكاري با اين شورا در جهت واگذاري زمين براي معوض طرح هاي دهياري و احداث خانه عالم تلفني صحبت كردم .


– با فرماندار درخصوص دام و صنعت اوشن و ترميم ترانشه هاي آبفار در اذان كه با فرارسيدن فصل نزولات جوي دردسرهاي زيادي را براي مردم ايجاد مي كند تماس گرفتم .


– صورتجلسه مصوبات سفر به روستاهاي بخش براي فرماندار محترم ارسال شد . آقاي احمدجو دبيري جلسات سفرها را عهده دار بود انصافاً صورتجلسه را خوب تنظيم كرده است .


– آقاي اعرابي مشاور محترم استاندار براي پيگيري و در واقع تأييديه فاكس زمين هاي چاه انقلاب تماس گرفتند .


– با پيمانكار مسكن مهر قرارداد امضا شده پيش پرداخت ، پرداخت و امروز قرار است زمين را از مسكن تحويل بگيرد و به تجهيز كارگاه بپردازد .


– نمايندگان دامداران وزوان كه نگران واگذاري زمين به شركت دام و صنعت هستند با طوماري از جانب اهالي شهر به بخشداري مراجعه كردند . در اين طومار حتي به انتخاب نام بيگانه ي اوشن ocean در حاليكه فرهنگ ادبيات فارسي از لغات غني اشباع است اعتراض شده است .


– رييس شوراي اسلامي زيادآباد مراجعه كرد و درخصوص اصلاح معابر كه ورودي هاي زيادآباد از دو سمت محسوب  مي شود گفتگو شد . اصلاح دورچيني قنوات و سرعت گير در خيابان دبستان گرامي مورد تأكيد است .


– مهندس اوحدي مسئول دفتر فني فرمانداري از استخر در حال احداث ميمه بازديد كرد . وي جذب سرمايه گذار در اين زمينه را تحسين برانگيز دانست .


– آقاي زارعي از شهر لاي بيد كه دانش آموز سال هاي 63 و 64 من بود مراجعه كرد و حرف هاي اميدوار كننده اي از توفيقات  روحاني مستقر در اين شهر داشت . از برگزاري دعاي ندبه در هر صبح جمعه و نمازهاي جماعت با حضور جوانان حرف زد كه خيلي اميدوار كننده بود . اقامه ي همه روزه ي نماز صبح بصورت جماعت هم جالب توجه است .


– دكتر زماني رييس دانشگاه نور دانش و عباسعلي گنجي مدير داخلي اين دانشگاه آمدند و بقول خودشان صرفاً هم براي تشكر آمدند . پيگيري هاي بخشداري باعث رفع مشكل مواد غذايي دانشجويان در ترم جاري شده بود .


– مجتمع هاي دامداري در ميمه و وزوان از پروژه هاي در حال پيگيري بخشداري است . در ميمه تعاوني تشكيل و اعضاي هيئت مديره و بازرسين تعيين شده اند و در روزهاي آينده بايد براي ميخ كوبي و تحويل 25 هكتار زمين به شهرستان بروند . با دامداران وزوان هم صحبت كردم تا مجتمع آن شهر هم زودتر تشكيل و راه اندازي شود .