روز نوشته ها – یکشنبه ۵/۸/۸۷

2008-10-27
216 بازدید

  جلسه ی شورای تأمین شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد . فرماندار در آغاز جلسه تأکید کرد اصل صداقت در مدیریت ، سیاست و تعامل با مردم بسیار ضروری است وی سپس به بازدید از بخش های میمه و مرکزی پرداخت و از مدیران برای بازدید ها تشکر کرد . بخشدار میمه هم در […]

 


جلسه ی شورای تأمین شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد . فرماندار در آغاز جلسه تأکید کرد اصل صداقت در مدیریت ، سیاست و تعامل با مردم بسیار ضروری است وی سپس به بازدید از بخش های میمه و مرکزی پرداخت و از مدیران برای بازدید ها تشکر کرد . بخشدار میمه هم در قسمتی از حرف هایش به بحث سیمان سرند میمه اشاره کرد و مطالبی کلی را  در این خصوص برای اطلاع اعضای محترم شورا بیان کرد . پس از سخنان بخشدار میمه ، فرماندار تأکید کرد که از سرمایه گذار ضمانت محضری برای ایفای حقوق مردم گرفته ایم و در این خصوص نگرانی وجود ندارد .


– بدلیل حضور مدیران راه و ترابری بخش میمه و شهرستان اصفهان و رییس راهنمایی و رانندگی اصفهان – تهران در جلسه بعنوان میهمان درخصوص حوادث جاده ای محورهای مختلف گفتگو شد . ضرورت اضافه کردن لاین ، شانه سازی و ایمن سازی وکاهش اختلاف ارتفاع سطح جاده و زمین های مجاور آن مورد تأکید قرار گرفت . بخشدار میمه هم بر انطباق حوزه ی تقسیمات کشوری با منطقه ی فعالیت راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی و ضرورت تعریض و  ایمن سازی جاده ی میمه به لای بید حرف هایی زد . فرماندار هم تأکید کرد که باید تابلوی جهت نمای میمه و تهران قبل از  ورود به اتوبان کاشان نصب گردد .


–  پس از مراجعت  از شهرستان رییس و یکی از اعضای شورای اسلامی روستای اذان هم مراجعه کردند و درخصوص بنیاد مسکن شهرستان و زمین  خانه عالم و معوض طرح های روستا ، خواستار هماهنگی بیشتر با بنیاد شدند .



– دفتر خبر صدا و سیما هم برای روز سه شنبه هفته ی جاری و کار تولیدی حمام عمومی صفوی میمه هماهنگ کرد .


– با توجه به مذاکرات استانداری با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مسیر انتقال سند ۵/۱۱۸ هکتار از زمین های کشاورزان چاه انقلاب به نام شرکت گلدشت میمه آسان تر شده است . این نکته را آقای اعرابی در تماسی که نزدیکی های آخر وقت اداری با ایشان داشتم اظهار کرد . در همین رابطه نامه‌ی استاندار به مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هم آماده ی مراجعت استاندار از تهران و توشیح است .



(چاه انقلاب - ۵/۸/۸۷)


– با آقای قریشیان مشاور حقوقی استاندار هم تماس گرفتم و از ایشان بخاطر تنظیم صورتجلسه ی احقاق  حق کشاورزان چاه انقلاب میمه تشکر و قدرانی کردم. او آدم مجربی است و به قول خودش در خیلی از احقاق حقوقها نقش داشته و نیازی به تقدیر من ندارد. اما این وظیفه ی انسانی من است که بعنوان خادم مردم از ایشان تشکرکنم .


– بر اساس اعلام هواشناسی میمه میزان بارندگی مورخه ۵/۸/۸۷  ،  ۶/۲ میلیمتر باران می باشد .


–  جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر میمه در روز چهارشنبه ۱/۸/۸۷ تشکیل و با موافقت کلیه اعضا جناب اقای مهندس مهرداد مختاری فرزند عبدالکریم دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران و کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا با گرایش برنامه ریزی شهری را به عنوان شهردار میمه انتخاب و طی نامه‌ی مورخ ۵/۸/۸۷ جهت اقدامات بعدی به مدیر کل دفتر امور شهری استانداری معرفی نمودند.