روز نوشته ها ـ شنبه ۴/۸/۸۷

2008-10-26
216 بازدید

روز نوشته ها ـ شنبه  ۴/۸/۸۷ بازدید از کارهای در دست اجرا هم فال است و هم تماشا . اگر تذکراتی لازم باشد یادآوری می گردد و مشاهده ی نتایج کارها ، خستگی را زایل  می کند . برای همین صبح روز شنبه که مصادف با شهادت امام صادق (ع) است را با بازدیدها شروع […]

روز نوشته ها ـ شنبه  ۴/۸/۸۷


بازدید از کارهای در دست اجرا هم فال است و هم تماشا . اگر تذکراتی لازم باشد یادآوری می گردد و مشاهده ی نتایج کارها ، خستگی را زایل  می کند . برای همین صبح روز شنبه که مصادف با شهادت امام صادق (ع) است را با بازدیدها شروع کردم . شهرداری وزوان ، کارهای میدان شهدا را پیگیری می کند . به نظر می رسد اداره ی برق باید پایه های شبکه را جابجا کند . کاری که معمولاً این اداره در اجرای آن ناخن خشکی می کند . با جابجایی تیرهای برق کارهای حاشیه میدان به اتمام می رسد .


شهرداری میمه هم در چند جا مشغول کار است . باید این را به فال نیک گرفت . رنگ آمیزی جداول در خیابان شهید دکتر بهشتی و امام حسین (ع) را دارد . احداث پل بر روی رودخانه ( سیلابی ) در دست اجراست . بهسازی گلزار شهدا انجام  می شود . خیابان طالقانی حد فاصل زیادآباد و میمه آماده ی جدول گذاری شده است . ماشین های سنگین شهرداری هم به کار در سطح شهر که ظاهراً تخریب یکی از بافت های فرسوده و خاکبرداری آن است مشغولند .



– کار ساختمانی دیالیز و ccu بیمارستان حضرت محمد (ص) کماکان ادامه دارد . کار به مرحله ی نازک کاری نزدیک شده است . از اقدامات موثری است که هزینه ای برای دولت نداشته است . اعتبار ccu را شرکت بسام پویا و دیالیز را حضرت آیه اله ناصری تقبل کرده اند .



– روح زندگی در زمین های کشاورزی جنوب میمه جاری است . مردم فرصت یک روز تعطیلی را غنیمت شمرده اند و به برداشت سیب زمینی مشغولند . معمولاً هم برداشت سیب زمینی با تعاون و همکاری انجام می شود . هم کار مشترک لذت بخش است و هم سفره ی صحرایی مشترک . به قول سهراب : «من به سیبی خشنودم و به بوییدن یک بوته ی بابونه .»


– با آقای سرتاج مدیر عامل پتروپالایش هم تماس گرفتم و از حضور استاندار در جلسه ی هیئت دولت به ایشان خبر دادم . شب گذشته در تماس با استاندار مقرر شده بود که اگر پتروپالایش کاری با وزیر نفت دارد تماس بگیرد . آقای سرتاج از روند مثبت پیگیری کارها گفت و گفت که نوری ( یکی از مسئولین پیگیری کارهای پتروپالایش ) با استاندار تماس خواهد گرفت .