روزنوشته ها 3/8/87

2008-10-25
222 بازدید

روزنوشته ها 3/8/87  توفيق حضور در دعاي ندبه را پيدا كردم . مقداري از مباحث بعد از دعا به سيمان ميمه و مختصري هم به افزايش حقوق بازنشستگان اختصاص يافت. حضور دانش آموزان مدرسه راهنمايي آزادي جالب توجه بود . ـ امام جمعه‌ي محترم ميمه در سوگ از دست دادن اخو‌الزوجه نشستند و به همين […]

روزنوشته ها 3/8/87

 



توفيق حضور در دعاي ندبه را پيدا كردم . مقداري از مباحث بعد از دعا به سيمان ميمه و مختصري هم به افزايش حقوق بازنشستگان اختصاص يافت. حضور دانش آموزان مدرسه راهنمايي آزادي جالب توجه بود .


ـ امام جمعه‌ي محترم ميمه در سوگ از دست دادن اخو‌الزوجه نشستند و به همين منظور بخشداري و ستادهاي نماز جمعه ميمه و وزوان و هيئت امناي مسجد جامع هم از ساعت 30/10 مراسم ختمي را در مسجد جامع برگزار كردند . در اين مراسم حجت الاسلام سرافراز سخنراني كرد و ابتلائات را آزمايش الهي دانست .



ـ نماز جمعه به امامت حجت الاسلام تقوي در ميمه اقامه گرديد . خطيب جمعه در خطبه‌ي اول به شرح زندگي ، مجاهدت ها و مباحث علمي امام صادق پرداخت و توصيه ها و تاكيد هاي آن حضرت را در خصوص صله رحم و نماز در اول وقت بيان كرد . سيد محمد تقوي در خطبه‌ي دوم از حضور ، پارچه نوشته و ارسال پيام هاي تعزيت و تسليت مردم به خود تشكر كرد و با ذكر مناسبتهاي هفته چهارم آبان سالروز فرياد امام عليه قرار داد كاپيتاليسيون را نقطه عطفي در تاريخ و هشت آبان ، شهادت شهيد فهميده را نشانه‌ي شيفتگي جوانان و نوجوانان بسيجي به انديشه هاي نوراني امام راحل دانست . وي سپس به بيستمين سمينار امام جمعه و توفيق شرفيابي به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرد و ضمن تشكر از رهنمودهاي معظم له برگزاري جلسه‌ي هيئت دولت با حضور امامان جمعه را بي سابقه دانست. امام جمعه ميمه سونامي اقتصادي در آمريكا را آغاز شكست ليبرال دموكراسي و شكست اخلاق آمريكايي اعلام كرد.  



ـ فينال مسابقات فوتبال قهرماني بخش ميمه در هواي صاف و آفتابي سومين روز از دومين ماه پاييزي در زمين چمن استاديوم شهيد ايراندوست ميمه برگزار شد . جاي خالي تماشاگران به خوبي احساس مي شد. ركن ركين رشد و توسعه فوتبال تماشاگر است . كشورهاي صاحب فوتبال بزرگترين استاديوم ها و بيشترين تعداد تماشاگران را در هر بازي دارند و بزرگترين جريمه يا يكي از بزرگترين جرائم بازي در زمين بدون تماشاگر است و ديروز در واقع تيم هاي تجارت و شاهين جريمه شدند . دست اندركاران برگزاري مسابقات نقدهايي هم داشتند از عدم هاي زير در روز فينال :


* حضور رئيس اداره‌ تربيت بدني


* حضور مسئولين بخش و شهر


* اطلاع رساني مناسب  و …


از اين ها گذشته حفظ امكانات ورزشي اين ورزشگاه پير با همت نيروهاي خودجوشي كه فقط انگيزه هاي ورزشي دارند نظير مهدي متقي ، كورش عسگري ، مهرداد اسد و . . . تحقق يافته است و اين حتما در يك جاي نوشته مي شود كه بيش از نوشته هاي ديگر به كار مي آيد :  نامه‌ي عمل