روزنوشته ها 2/8/87

2008-10-24
240 بازدید

روزنوشته ها 2/8/87 ـ سفر به روستاهاي بخش باعث گرديد كه كارهاي ارجاعي از روز سفر با تراكم بيشتري ارائه شود و نگارش روزنوشته كه معمولا قبل از ساعت اداري انجام مي شود خيلي از وقت را به خود اختصاص دهد . ضمن اين كه نامه هاي وارده را به قسمتهاي مربوط ارجاع و پيش […]

روزنوشته ها 2/8/87


ـ سفر به روستاهاي بخش باعث گرديد كه كارهاي ارجاعي از روز سفر با تراكم بيشتري ارائه شود و نگارش روزنوشته كه معمولا قبل از ساعت اداري انجام مي شود خيلي از وقت را به خود اختصاص دهد . ضمن اين كه نامه هاي وارده را به قسمتهاي مربوط ارجاع و پيش نويسهاي تهيه شده امضا شد با آقاي اعرابي مدير كل سابق رسيدگي به شكايات و مشاور فعلي استاندار كه پيگير پرونده‌ي چاه انقلاب است ، تماس و آخرين وضعيت را جويا شدم كه خبر خوب آن در گزارش مستقلي خواهد آمد.


ـ مراجعه كننده اي از روستاي حسن رباط آمد كه كارهاي نظافت روستا را طي يك قرارداد با دهياري انجام مي دهد. درخواست افزايش حقوق و برخورداري از تسهيلات بيمه اي داشت.


ـ محقق و پژوهشگري هم از شهر وزوان مراجعه كردند و در مورد مجاهدتها و مبارزات سيد فرهاد سهي اطلاعاتي مي خواستند كه ضمن استقبال از كار ، به منابع مطلع هدايت گرديدند. جوانمردي هاي اين مبارز بزرگ آنقدر در ياد و خاطره‌ي مردم باقي است كه هنوز هم بسياري از خانوارهاي آن مناطق نام «فرهاد» را با فخر و مباهات بر فرزندانشان مي گذارند.


ـ حجت الاسلام عمارلو ، روحاني روستاي حسن رباط كه ذكر خير وي را در روزهاي اخير داشتيم ، مراجعه كردند و پيگير كارخانه‌ي سيمان حسن رباط بودند. وي درخواست كرد كه هرچه سريعتر با حضور مديركل منابع طبيعي جلسه اي تشكيل و استقرار كارخانه آغاز شود . اصرار ايشان و مردم حسن رباط در اثبات سيمان حسن‌رباط و اصرار برخي دوستان در نفي سيمان ميمه از جلوه هاي ويژه‌ي بخش ماست.


ـ به دعوت فرماندار جلسه‌اي با حضور مديرعامل و رئيس هيئت مديره و بازرس شركت دام و صنعت اوشن در فرمانداري تشكيل شد. در اين جلسه كه مهندس عاصمي معاون فرماندار ، دفتر فني و حراست فرمانداري نيز حضور داشتند حساسيت هاي محلي و مخالفتهاي مردمي در خصوص محل سرمايه گذاري و ميزان زميني كه مورد تقاضاي سرمايه گذار است توضيح داده شد و توضيح داده شد كه توزيع يكهزار برگ فرم درخواست اشتغال و جمع آوري امضاي افرادي كه عمدتا از اهالي روستاي زيادآباد هستند با سربرگي داراي اين عبارت «امضاي اهالي محل و متقاضيان اشتغال در شركت دام و صنعت اوشن» سئوال برانگيز و ابهام آميز است و اين گونه حركات معمولا از سرمايه گذاران واقعي انتظار نمي رود . جلسه‌ي نزديك به 2 ساعته با اعلام فرماندار مبني بر كفايت و ختم مذاكرات با توجه به عملكرد شركت و نگرانيهايي كه ابتدائاً در مسئولين ارشد استان وجود داشته است ، خاتمه يافت و ادامه فعاليت شركت مورد تاييد قرار نگرفت.



ـ از رزمايش بسيجيان در اردوگاه قدس بازديد شد. در اين بازديد كه امام جمعه‌ي شاهين شهر ، فرماندار ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان ، بخشداران ميمه و مركزي ، شهردار و رئيس شوراي شهر شاهين شهر حضور داشتند از چادرهاي استقرار بسيجيان بازديد شد. بنابر اصرار بسيجيان ميمه بازديد كنندگان در چادر محل استقرار دسته اي از بسيجيان بخش ميمه حضور يافته و مورد پذيرايي قرار گرفتند . اين شيوه‌ي مهمان نوازي «ميمه‌ايها» مورد توجه و تشكر مسئولين قرار گرفت.



طي مراسم باشكوهي كه توسط شوراي اسلامي و شهرداري ميمه در محل گلزار شهدا برگزار شد از خير ارجمند حاج احمدرضا فيروزفر باني احداث غسالخانه با اهداي لوح تقدير تجليل به عمل آمد.