روز نوشته ها 29/7/87

2008-10-21
237 بازدید

روز نوشته ها  29/7/87 از پل امامزاده بازديد داشتم بحمدا … احداث پل به مراحل پاياني  نزديك است . با تعريفي كه از پل داريم و روي اين تعريف پافشاري كرديم جايگاه پل تغيير كرد و با اين تغيير وضعيت  به سامان شده است شوراي شهر وزوان هم اصرار آگاهانه و موثري در اين تغييرمحل […]

روز نوشته ها  29/7/87


از پل امامزاده بازديد داشتم بحمدا … احداث پل به مراحل پاياني  نزديك است . با تعريفي كه از پل داريم و روي اين تعريف پافشاري كرديم جايگاه پل تغيير كرد و با اين تغيير وضعيت  به سامان شده است شوراي شهر وزوان هم اصرار آگاهانه و موثري در اين تغييرمحل داشت.



– از حوزه معاونت سياسي  استانداري  هم برادراني  در ارتباط  با استفاده هاي غير مجاز در معادن اطراف شهر ها از امكانات برداشت سنگ به بخشداري آمده و سپس به بازديد هايي  رفتند.



– استخر ونداده فقط راه دسترسي و نرده گذاري اطرافش را دارد تا محلي مناسب براي ذخيره سازي آب كشاورزي باشد.


– احداث مسجد خير ساز ونداده با دلگرمي دوستان شورا ودهياري  استمرار دارد و اميد است قبل از فرا رسيدن سرما  


كارها ي  زير بنايي  انجام شده باشد .



– كارخانه آسفالت مزروعي كه ظاهراً در حريم  استحفاظي  شهر وزوان نيز قرار دارد داراي اين ميزان آلايندگي  است كه در تصوير مي بينيد (با مداد 29/7/87 ) بطور قطع بايد در خصوص انتقال آن چاره  انديشي  كرد .


–  طومار جمعي از اهالي در ارتباط  با كارخانه سيمان  هم اعلام وصول شد. در قسمتي  از اين طومار  كه خطاب  به بخشدار  نوشته شده آمده  ‹‹ قبلا از همكاري  شايسته  جنابعالي كمال تشكر را داريم ›› .



– احداث استخر در ميمه هم وارد فاز عملياتي  شده است  از جمله پروژه هايي است كه آدم را به احراز  هويت شهروندي اميد وار مي كند . مساعدت ها و پيگيري هاي سرپرست شهرداري و شوراي محترم اسلامي شهر قابل تقدير است.


– يكي  از اهالي روستاي خسرو آباد كه نسبت به حفر چاه در پياده رو اقدام نموده و توسط شوراي روستا ممانعت بعمل آمده مراجعه كرد. كاري كه متأسفانه  در شهرهايمان هم انجام مي شود و حقوق عمومي مورد تجاوز قرار مي گيرد . در هر صورت بخشدار از اقدام قانوني شوراي روستا حمايت كرد .


– دهيار موته آقاي ذاكري هم كه پيگيري هاي مصرانه دارد مسئول تشكيل تعاوني دهياري هاي بخش شده است . مراجعه داشت و با اسامي پيشنهادي به اداره ثبت رفت .


– درخواست آمبولانس براي رزمايش بسيجيان با تأمين اجتماعي هماهنگ شد .


– پيمانكار احداث دادگاه عمومي بخش ميمه مراجعه كرد . با رييس محترم دادگاه هم تماس گرفتم . در روزهاي آتي زمين تحويل پيمانكار و پروژه ي احداث ، عملياتي مي شود . از اقدامات فوق العاده موثري است كه شوراي محترم شهر هم در آن نقش موثري دارد .


– عمليات احداث بخش دياليز و ccu بيمارستان حضرت محمد (ص) هم ادامه دارد . مقداري مشكل اعتباري دارد كه پيمانكار مراجعه كرد و مقرر شده است از طريق شركت بسام پويا پيگيري شود .


– مسكن مهر هم انعقاد قرارداد شده است براساس تماسي كه با مدير عامل داشتم و با حضور پيمانكار هم در حال پيگيري كارها بودند قرار است امروز و فردا با پرداخت ، پيش پرداخت ، تجهيز كارگاه آغاز شود .


– نامه ي خبرگزاري فارس بخش ميمه هم براي ادارات ، ارگان ها و شوراي اسلامي شهرها و روستاهاي بخش ارسال شد تا شخصيت رسانه اي بخش هم همچنان پويا و فعال باشد و اطلاع رساني درست از اقداماتي كه در دست اجراست ارائه شود


– شهردار محترم لاي بيد هم مراجعه داشتند و در مورد امور مختلف شهرداري نوپاي لاي بيد تبادل نظر شد .