روز نوشته ها 27/7/87

2008-10-19
230 بازدید

روز نوشته ها     27/7/87  در اولين  ساعات بامداد  از مسجد رضوي  بازديد كردم . از جمله ي مساجد ذو وجهتين است . هم نماز گزاراني از اهالي شهردارد  و هم مسافرين را خدمات رساني مي كند. اين مكانها و بويژه مساجد در معرفي فرهنگ ها نقش به سزايي دارند. تابلوي شهر فرهنگي  خوب است اما  […]

روز نوشته ها     27/7/87


 در اولين  ساعات بامداد  از مسجد رضوي  بازديد كردم . از جمله ي مساجد ذو وجهتين است . هم نماز گزاراني از اهالي شهردارد  و هم مسافرين را خدمات رساني مي كند. اين مكانها و بويژه مساجد در معرفي فرهنگ ها نقش به سزايي دارند. تابلوي شهر فرهنگي  خوب است اما  دو صد گفته چون نيم  كردار نيست.  و ضعيت مسجد نسبتاٌ خوب است . خادم خوش اخلاقي هم دارد. چيزي كه در بين خدام مساجد كشور كيميا شده است.



– بازديد  از ميدان شهداي وزوان انجام شد آمد و رفت  خودرو هاي پلاك قرمز در سطح شهرقبل از آغاز كار اداري سوال برانگيز  بود.


– آبفاي  شهري براي  آب شهرك صنعتي و تامين  آن تماس گرفتند. مقدمات كار فراهم شده است . بايد  بگونه اي اقدام شود كه تعهد نسبت به سازمان آب كه در واقع بخشداري واسطه ي اين  تعهد  بوده است عملي شود.


 - با آقاي  همت يار مديركل اتباع خارجي  تماس گرفتم و با حضور همسر مرد مصدوم افغاني موضوع صدور كارت را پيگير شدم. نتيجه اي در بر نداشت اين براي من اصلاٌ خوشايند نبود.


– سرهنگ خدادوست  فرمانده ي نيروي  انتظامي شهرستان در خصوص استقرار  كيوسك  راهور تماس داشتند. الضافاٌ  توجه ويژه  اي به بخش ميمه دارند از ايشان بخاطر اين توجه ويژه سپاسگذاري كردم. تصريح هم كردم كه از طرف مردم  از شما  سپاسگزاري مي كنم .


– پس از اطلاع از مصوبه ي شوراي شهر در خصوص مشاركت شهرداري در بهسازي حمام عهد صفوي  با مهندس كيهان فر معاونت ميراث فرهنگي  سازمان ميراث فرهنگي ،  صنايع دستي  و گردشگري استان  تماس گرفتم تا براي  انعقاد قرار داد با شهرداري هماهنگي هاي لازم انجام شود. مجدداٌ هم نمونه اي از قرار داد با شهرداري ديگري در استان را از طريق نما بر  ارسال كردند.


– با آقايان محمدرضا توكل كه براي  عضويت در مجتمع دامداري و خسرو شهبازي كه بعنوان عضو هيئت امناء شهرك صنعتي به دعوت بخشداري آمده بودند در خصوص چشم انداز هاي  استقرار صنايع  در ميمه و بويژه در مورد بحث هاي اخير كارخانه ي سيمان سرند گفتگو شد.


– مهندس علي اكبري رئيس  اداره راه و ترابري هم با حضور در بخشداري از آغاز عمليات تامين  روشنايي ورودي ميمه تا پايان حريم  استحفاظي به سمت شمال خبردادند. هم چنين خواهان موافقت منابع طبيعي  با برداشت خاك براي شانه سازي و ايمن سازي جاده از گردنه داس تا ميمه بودند كه هماهنگي لازم هاي انجام شد.


– با مهندس شاملي معاون مدير كل منابع طبيعي  استان در خصوص سيمان اصفهان  ( ميمه)  تماس و در خواست همكاري منابع طبيعي  را  مطرح نمودم.



پس از خاتمه كار اداري از پل عابر پياده شهرداري برروي  سيلابي ميمه كه از پروژه هاي مورد نياز شهر است بازديد كردم  عمليات  احداثي با سرعت  ادامه داشت و مهم اين بود كه سر پرست محترم شهرداري هم پا به پاي همه پروژه ها حضور فعالانه داشت .