دهکده ی دیالیز و کارآفرینانی از میمه

2013-05-21
191 بازدید

آیا امکان این سرمایه گذاری تحول آفرین که به گفته ی مدیرعامل محترم شرکت بیش از 1500 نفر اشتغال ایجاد کرده در شهر و بخش میمه وجود نداشته است؟ آیا چراغ این کارآفرینی ها  به خانه روا نیست ؟ ضمن اینکه به حضور کارآفرینان میمه در جای جای ایران افتخار می کنیم و همه جای […]

آیا امکان این سرمایه گذاری تحول آفرین که به گفته ی مدیرعامل محترم شرکت بیش از 1500 نفر اشتغال ایجاد کرده در شهر و بخش میمه وجود نداشته است؟ آیا چراغ این کارآفرینی ها  به خانه روا نیست ؟ ضمن اینکه به حضور کارآفرینان میمه در جای جای ایران افتخار می کنیم و همه جای ایران ” بویژه  جزایر خلیج همیشه فارس ” سرای من است  اما باید بررسی شود که کدام مشکل اجتماعی ، اداری یا جغرافیایی مانع از سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ در میمه می شود. چرا سرمایه گذار استخر در نیمه ی راه پشیمان می شود و سازنده ی فروشگاه بزرگ شبه رفاه شهر دیگری را ترجیح می دهد و مهان مد میمه نیز در نقل قول ها شنیده می شود که از مسئولان مختلف  وقت  دلخور است و ترجیح داده است در کیش سرمایه گذاری کند؟ میمه که در شرایط بحرانی مهاجرت جمعیت قرار دارد بیش از دیگر شهرها باید با سرمایه گذاران مهربان باشد و شورای چهارم و شهردار منتخب شورا  در شرایطی که بخشداری  عملکرد مثبتی در جذب سرمایه گذار دارد و نماینده ی محترم نیز به این سیاق  نوید می دهد  بیش از گذشته به بحث مهم کارآفرینی های کوچک و بزرگ بپردازند. به امید آنکه  با ریل گذاری مناسب در زمینه  سرمایه گذاری ، شرایط برای ماندن جمعیت در بخش میمه بیش از پیش فراهم گردد به معرفی اجمالی شرکت مهان مد میمه کیش از سایت صندوق توسعه ی ملی می پردازیم .
DSC09735

راه‌اندازی «دهکده دیالیز» در کیش که می‌رود تا وابستگی کشورمان در زمینه تجهیزات دیالیز را قطع کند، با بهره‌گیری از5 میلیون یورو تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و ایران را در جایگاه اولین در خاورمیانه، سومین در آسیا و نهمین در دنیا از نظر تولید تجهیزات دیالیز قرار می‌دهد.
«دهکده دیالیز» به مجموعه خطوط تولید شرکت «مهان مد میمه کیش» اطلاق می‌شود که شامل خطوط تولید ست دیالیز، سورن فیستولا، تارهای فایبر، صافی دیالیز، محلول دیالیز و بی کربنات سدیم می‌شود.
«سعید ایران دوست» موسس و رئیس هیئت مدیره شرکت ایران مد میمه کیش گفت: بهره‌برداری از مجموعه خطوط تولیدی که در مجموع دهکده دیالیز را تشکیل می‌دهند، سالانه 60 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی و 60 میلیون ارزآوری برای کشور خواهد داشت.

DSC09736

به گفته ایران دوست، خطوط تولید صافی دیالیز، ست دیالیز و سوزن فیستولا در کیش با حمایت ارزی صندوق توسعه ملی تکمیل شده و ماشین‌آلات ایتالیاتی و آلمانی مربوط به این خطوط تولید در مرحله نصب قرار دارند. همچنین خطوط تولید فیبر، محلول دیالیز و بی کربنات سدیم نیز ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ایران مد میمه کیش با اعلام اینکه در سال جاری با 25 درصد افزایش بیماران دیالیزی در کشور مواجه هستیم، گفت: با بهره‌برداری از خطوط تولید شرکت مهان مد میمه کیش، ظرفیت تولید خطوط تولید تجهیزات دیالیز به حدی است که نه تنها نیاز داخل کشور تأمین می‌شود بلکه کشورهای تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، روسیه، اوکراین و ترکیه به عنوان کشورهای هدف صادرات در نظر گرفته شده‌اند.

شناسنامه ی شرکت مهان مد میمه کیش

شرکت مهان مد میمه کیش با مسئولیت محدود
ثبت شده بشماره ۸۲۴۹ شماره ۱۰۴۱/۴۱/۸۹/ک.ح

خلاصه اساسنامه و شرکتنامه شرکت فوق

۱ـ موضوع شرکت: فعالیت در زمینه تولیدات، واردات صادرات، توزیع و پخش تجهیزات پزشکی و دارویی پس از اخذ مجوزهای لازم

۲میزان سرمایه شرکت: مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال

۳مدت اعتبار شرکت: از تاریخ ثبت بمدت نامحدود

۴مدیران شرکت: خانم زهرا ایراندوست بسمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، آقای سعید ایراندوست بسمت رئیس هیئت مدیره برای مدت نامحدود انتخاب شدند.

۵دارندگان حق امضاء: کلیه اسناد تعهدآور و اوراق بهادار شرکت از قبیل چک سفته بروات قراردادها و عقود اسلامی و نامه‌های عادی و اداری با امضای رئیس هیئت مدیره همراه با مهر شرکت معتبر است.

نشانی دفتر اصلی شرکت: جزیره کیش، برج صدف، طبقه سوم، واحد ۳۰۱، صندوق پستی ۱۹۸