قطار سریع السیر اصفهان – تهران تا 3 ماه دیگر به بهره برداری می رسد !!

2013-04-23
123 بازدید

  استاندار اصفهان خبر داد: مراحل زير ساختي پروژه قطار سريع السير اصفهان- تهران به سرعت پيش مي رود. به گزارش رویش به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ دكتر عليرضا ذاكر اصفهاني با حضور در مراسم افتتاح دومين رام قطار مسافري نورالرضا در مسير اصفهان – مشهد و همچنين قطار جديد دو طبقه […]

 

قطار

استاندار اصفهان خبر داد: مراحل زير ساختي پروژه قطار سريع السير اصفهان- تهران به سرعت پيش مي رود.

به گزارش رویش به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ دكتر عليرضا ذاكر اصفهاني با حضور در مراسم افتتاح دومين رام قطار مسافري نورالرضا در مسير اصفهان – مشهد و همچنين قطار جديد دو طبقه ي اصفهان- شيراز گفت: مراحل اجراي پروژه قطار سريع السير اصفهان – تهران توسط پيمانكار با جديت و به صورت 3 شيفته در حال پيگيري مي باشد و بخش عمده زير ساخت هاي آن آماده مي باشد .

وي با اشاره به اينكه پروژه قطار سريع السير اصفهان – تهران از پروژه هاي فرا استاني است، از وزارت راه و شهرسازي خواست تمام تلاش خود را براي تسريع در ساخت و بهره برداري از اين پروژه بعمل آورند.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: اميدواريم با سرعتي كه اداره كل راه آهن استان در زمينه نوسازي و بهسازي اين بخش از لحاظ كمي و كيفي داشته است، به زودي شاهد بهره برداري از قطار ترن ست خودكشش باشيم.

در ادامه حسن ماسوري، مديركل راه آهن اصفهان، تصريح كرد: در تلاش هستيم كه تا 3 ماه آينده شاهد افتتاح اين قطار باشيم.

لازم به ذكر است كه اين قطار قابليت حركت با سرعت 160 كيلومتر در ساعت را داراست و قرار است در مسير اصفهان – تهران به حركت درآيد.