کیان میمه : انتخابات هیئت مدیره ی چاه انقلاب

2013-04-01
309 بازدید

” صبح میمه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صادقانه ی هیئت مدیره و مدیرعامل قبلی شرکت امیدوار است هیئت مدیره ی جدید در مسیر بهبود شیوه های  کاشت ، برداشت و آبیاری و آفت زدایی  با استفاده از نظرات کارشناسان ، تحولی را در کشاورزی سنتی میمه بوجود آورند. “ در تاریخ92/1/10 با توجه به […]

” صبح میمه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صادقانه ی هیئت مدیره و مدیرعامل قبلی شرکت امیدوار است هیئت مدیره ی جدید در مسیر بهبود شیوه های  کاشت ، برداشت و آبیاری و آفت زدایی  با استفاده از نظرات کارشناسان ، تحولی را در کشاورزی سنتی میمه بوجود آورند. “

چاه1

در تاریخ92/1/10 با توجه به دعوت هیئت مدیره شرکت گلدشت میمه مبنی بر انتخابات هیئت مدیره جدید و اعلام عملکرد هیئت مدیره سابق در مسجد علی ع شهر میمه بعد از نماز مغرب و عشا برگذار گردید. ابتدا اقای مرتضی هاشمیان بعنوان نماینده هیئت مدیره گزارشی اعلام نمودند سپس اقای قاسم ابرام بیلان درامد و هزینه و مانده موجودی که بیش از بیست و پنج میلیون تومان بود را باستحضار حاضرین رساند سپس توسط مجری انتخابات حاج حسین شهیدی بازنشسته اداره تربیت بدنی میمه اعلام برنامه گردید و نام کاندیداها در تابلو با حضور اکثریت نوشته شد که افراد مشروحه ذیل به ترتیب بیشترین ارا را جهت خدمت در هیئت مدیره شرکت گلدشت کسب نمودند:

چاه4

۱. اقای عباس حیدری بازنشسته اموزش وپرورش و نماینده دفتر اقای حاجی

۲. اقای حسین واحدی بازنشسته اداره اموزش وپرورش

۳. اقای حسین کریمیان شهرک صنعتی نگین(صنعتگر)و دبیر هیات امنا شهرک

۴. اقای علی شیبانی بازنشسته اداره اموزش وپرورش و عضو سابق هیئت مدیره فوتبال بخش و عضو سابق هیئت مدیره گلدشت

۵. اقای علی قربان پیشکسوت کشاورزی و دارنده تراکتور و ادوات کشاورزی و فعال قبلی شرکت فوق

و بازرس اقای اصغرزمانی کارمند اداره اموزش وپرورش

چاه 3

امیدوارم خداوند به همه خدمتگذاران به مردم خیر و برکت عطا فرماید . جا دارد از هیئت مدیره و مدیر  عامل سابق شرکت فوق تقدیر و تشکر بعمل اورم که بیلان کاملا واضح و روشنی راباستحضار حاضرین رساندند .

چاه2

صبح میمه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صادقانه ی هیئت مدیره و مدیرعامل قبلی شرکت امیدوار است هیئت مدیره ی جدید در مسیر بهبود شیوه های  کاشت ، برداشت و آبیاری و آفت زدایی  با استفاده از نظرات کارشناسان تحولی را در کشاورزی سنتی میمه بوجود آورند.