سخنرانی ، با موضوع مواد مخدر در مسجد جامع میمه

2013-03-11
166 بازدید

 سخنرانی با موضوع مواد مخدر در مسجد جامع میمه با اهتمام و برنامه ریزی دادگاه عمومی بخش میمه و بمنظور پیشگیری از آسیبهایی که این روزها اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان را تهدید می کند ، شب گذشته ، سخنرانی سروان طاهرزاده با موضوع مواد مخدر پس از اقامه ی نماز مغرب و عشا  […]

 سخنرانی با موضوع مواد مخدر در مسجد جامع میمه

DSC08000

با اهتمام و برنامه ریزی دادگاه عمومی بخش میمه و بمنظور پیشگیری از آسیبهایی که این روزها اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان را تهدید می کند ، شب گذشته ، سخنرانی سروان طاهرزاده با موضوع مواد مخدر پس از اقامه ی نماز مغرب و عشا  در مسجد جامع میمه برگزار شد.

DSC08001

کارشناس مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی استان در مقدمه ی صحبت به زمینه های آسیب رسانی مواد مخدر اشاره کرد و گفت : ما در همسایگی کشوری قرار داریم که بزرگترین تولید کننده ی مواد مخدر در چهان است. وی افزود : در زمان قاجار و پهلوی نیز به دلیل سیاستهای انگلستان کشور ما تولید کننده ی مواد مخدر و خاندان سلطنتی ، توزیع کنندگان جهانی آن شدند.

DSC08004

سروان طاهرزاده خاطرنشان ساخت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سعی بلیغ نظام در مواجهه با این پدیده ی ویرانگر به کشوری برای مبارزه با توزیع و تولید مواد مخدر تبدیل شدیم و تاکنون بیش از 4000 شهید در این راستا تقدیم کرده ایم .

DSC07990

کارشناس مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی یادآور شد که در هر 8 ثانیه یک نفر بدلیل ضایعات ناشی از استعمال مواد مخدر در دنیا جان خود را از دست می دهد و این نرخ یعنی 4 میلیون نفر در سال و روشن است که متوفیات ناشی از این پدیده ی شوم از همه ی حوادث و بلایای طبیعی آمار بالاتری دارد .

DSC07993

آقای طاهرزاده به اثرات تخریبی مواد مخدر صنعتی که به سهولت تولید می گردد اشاره کرد و تاکید نمود که 42 درصد افرادی که یکبار ماده ی مخدر ” شیشه ” را مصرف می کنند برای بار دوم نیز مبادرت به این کار می کنند و 80 درصد این افراد اعتیاد به شیشه پیدا می کنند.

DSC07994

وی با عذرخواهی از شرکت کنندگان در جلسه به نمونه های تکان دهنده ای  از جنایات افرادی که اعتیاد به این مواد توهم زا را پیدا کرده اند اشاره کرد و گفت اینگونه افراد در اثر توهم به قتل بستگان درجه ی یک خود نیز اقدام می کنند.

DSC07999

کارشناس مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی پایین آمدن سن آلودگی و اعتیاد به این مواد مخدر را تهدیدی علیه خانواده ها و نسل جوان عنوان کرد و با بیان نشانه های رفتاری افراد مصرف کننده و معتاد ، به خانواده ها در مورد ابتلای فرزندانشان هشدار داد.

DSC07995

آقای طاهرزاده در پایان سخنرانی 90 دقیقه ای خود از حضور مردم و و توجه آنان به مطالب ارائه شده تشکر و قدردانی کرد.

DSC07998