افشین صابری : دو پیشنهاد برای صبح میمه دارم .

2013-03-10
284 بازدید

ضمن عرض سلام و خسته نباشید ، جا دارد ابتدا تبدیل وبلاگ صبح میمه به سایت را خدمت اهالی محترم ، فرهنگ دوستان و جامعه اهل ذوق و قلم بخصوص جناب اقای شیبانی تبریک عرض نموده و برای تمامی خانواده این سایت ارزوی موفقیت مینمایم . کارهای فرهنگی علاوه بر حساسیت و دقت بالائی که […]

پیشنهادات

ضمن عرض سلام و خسته نباشید ، جا دارد ابتدا تبدیل وبلاگ صبح میمه به سایت را خدمت اهالی محترم ، فرهنگ دوستان و جامعه اهل ذوق و قلم بخصوص جناب اقای شیبانی تبریک عرض نموده و برای تمامی خانواده این سایت ارزوی موفقیت مینمایم .
کارهای فرهنگی علاوه بر حساسیت و دقت بالائی که نیاز دارند ، وقت زیادی را نیز میطلبند که همه اینها جای تشکر و قدردانی دارد و البته امار بالای بازدیدها هم نشان دهنده این موضوع میباشد که خوانندگان نیز قدر این زحمات را میدانند .
و اما دو خواهش ؛ اول اینکه پیشنهاد مینمایم اگر امکان دارد یک قسمت را جهت اخبار داخلی میمه قرار دهید تا بحث و تبادل نظر و اطلاع رسانی از مسائل مختلف در میمه همچون گذشته که در وبلاگ دنبال می گشت ، اینجا نیز پیگیری گردد و البته این عنوان شدن مسائل ، حتی اگر در کوتاه مدت هم بی تاثیر باشد در دراز مدت بسیار موثر و تاثیر گذار خواهد بود .
و خواهش دوم ؛ این قسمت « تصویر روزنامه ها » بسیار کار جالبی بود ، البته وقت گیر و پر زحمت است اگر ادامه یابد ، کار با ارزشی است .
بالا بردن سطح فرهنگ یک جامعه در طول زمان بر تمامی مسائل ان جامعه تاثیر گذار خواهد بود ، امیدوارم در این مسیر سخت و پر زحمت موفق و سربلند باشید
ارادتمند افشین صابری