نماز جمعه میمه و وزوان ، همراه با اما و اگر ها ، نماز جمعه را نمازی وحدت آفرین میخوانند ، بارها مردم در نماز جمعه های سراسر کشور این وحدت و همدلی را نشان داده اند ، اما از آنجا که شهر و بخش میمه باید با همه جا تفاوت داشته باشد ، نماز […]
نماز جمعه میمه و وزوان ، همراه با اما و اگر ها ، نماز جمعه را نمازی وحدت آفرین میخوانند ، بارها مردم در نماز جمعه های سراسر کشور این وحدت و همدلی را نشان داده اند ، اما از آنجا که شهر و بخش میمه باید با همه جا تفاوت داشته باشد ، نماز جمعه اش آنچنان که باید و شاید نتوانسته گامی در راه اعتلای وفاق و همدلی میمه و بخش میمه بردارد ، در این سالیانی که نماز جمعه در بخش میمه برگزار میگردد ، ائمه جمعه فراوانی برای اقامه نماز به میمه آمدند و بعد از مدتی جای خود را به نفر بعدی دادند ، اما هیچ کدام از این ائمه جمعه به صورت کارشناسی و موشکافانه وارد معضلات و مشکلات نماز جمعه ای که عنوان مشترک را برخی ها برای آن عنوان میکنند ، نشدند .جامع ترین و کامل ترین عنوان برای عنوان نماز جمعه میمه این بود : نماز جمعه و امام جمعه بخش میمه ، این عبارت نشان دهنده این است که باید نماز جمعه ای در مرکز بخش که همان میمه میباشد ، برگزار گردد و نماز گزاران از سراسر بخش میتوانند برای حضور در این مراسم خودشان را به نماز برسانند ، اما به دلیل برخی سوی مدیریتها و سطحی نگری ها کم کم نام نماز جمعه بخش میمه به نماز جمعه وزوان و میمه تغییر یافت و خیلی ها نیز بی تفاوت از کنار آن گذشتند .در این میان حق ازان چه میشود ؟ حق دیگر شهرها و روستاها چه میشود ، وقتی که عده ای خواسته و یا ناخواسته کد مخابرات شهری با این قدمت را با شهر همجوار به اشتراک گذاشتند ، باید به این روزها می اندیشیدیم ، وقتی کشتارگاهی را که در بالادست روستا شهر ازان احداث کرده و نام ، کشتارگاه مشترک میمه و وزوان بر آن نهادند ، باید به عواقب آن فکر میکردیم ، متاسفانه در این چند سال برگزاری نماز جمعه که یک هفته در میان در یکی از دو شهر میمه و وزوان برگزار میگردد ، فقط عده معدودی هستند که از میمه به وزوان رفته و بالعکس از وزوان به میمه می آیند .عموما خطبه های نماز جمعه ای که توسط ائمه جمعه بیان میشود دنباله دار بوده و نماز گزاران با حضور مستمر خود میتوانند این مباحث را پیگیری کنند که عملا این کار در نماز جمعه میمه نمیتواند ، صورت عینیت به خود بگیرد ، همین نماز جمعه ای که اهالی وزوان مدعی شراکت آن را دارند به همراه کد بین شهری مخابرات و کشتارگاه باعث شد که در اوهام و خیال سیر کرده و کم کم خودشان را با میمه در همه منافع مادی و معنوی شریک بدانند ، مسولین شهرستان و استان نیز که گاها برای بازدید به بخش میمه آمده و میخواستند از نزدیک با مردم سخن گفته و در جریان خواسته هایشان قرار بگیرند ، بالاجبار با حضور در نماز یک هفته در میان وزوان ، مجبور میشدند مسایل و مواردی را که هیچ گونه ربطی به شهروندان وزوان نداشته بیان نمایند ، این مسولان نیز تقصیر ی نداشته و به خاطر ضیق وقت و برنامه ریزی هایی که انجام میگرفت ، توفیق اجباری پیدا کرده و در آن مکان حضور می یافتند ، این معضلات و مشکلات سالیان سال بود که گریبانگیر میمه شده بود و هیچ گوش شنوایی برای این کار پیدا نمیشد .
خوشبختانه حجت الااسلام حاج آقا زمانی امام جمعه فعلی میمه از دید کارشناسی و بر حسب وظیفه دینی پی به این مشکل برده و در پی راهکاری بودند که نماز جمعه این دو شهر به صورت مستقل برگزار گردد ، اگر مردم عادی در این قضیه مو را می دیدند ، ایشان پیچش مو را دیده و به خوبی واقف بودند که این گونه برگزاری نماز جمعه نه تنها وحدت آفرین نبوده ، بلکه باعث بروز مشکلاتی نیز میشود ، اعضای شورای شهر میمه به اتفاق جناب آقای مهندس کرمی شهردار محترم میمه در سفری که به تهران داشتند ، خدمت حاج آقا تقوی ، ریاست ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات کشور رسیده و از نزدیک ایشان را در جریان مشکلات نماز جمعه میمه قرار دادند ، اتفاقا در این جلسه حجت الااسلام طباطبایی نسب هم که در ایام دهه ی فجر به دعوت مردم وزوان ، تشریف آورده بودند ، حضور داشتند و به اتفاق نظرشان بر این بود که باید برای این مساله راه حلی پیدا کنند ، ایشان فرمودند که در سرتاسر کشور فقط نماز جمعه میمه به این صورت برگزار میگردد و در حال حاضر هیچ شهری چنین مشکلاتی را در برگزاری نماز جمعه ندارد ، خوشبختانه مردم وزوان هم به این امر واقف بوده و متوجه شدند که باید خودشان نماز جمعه مستقل داشته باشند ، محل اسکان امام جمعه را تهیه کرده ، دفتر امام جمعه را آماده و تجهیز نمایند و هزینه های جاری را نیز پرداخت کنند .امیدوارم در همین امسال شاهد برپایی نماز جمعه باشکوه مستقل میمه که حق قانونی ، شرعی ، عرفی و دینی مردم میباشد ، باشیم .قطعا مردم در نماز جمعه مستقل حضوری پررنگ تر خواهند داشت ، انشاالله روزی فرا برسد که از کشتارگاه مشترک میمه و وزوان نیز خلاصی یابیم و کد مخابراتی شهرمان نیز مختص به میمه باشد .
حاج آقا زمانی در مدت حضور خودشان در میمه توانسته اند ، محبوب القلوب گردند ، ساده زیستی و مردمی بودن ایشان و پی گیری مشکلات مردم از جمله خصلت های نیکوی ایشان میباشد ، متاسفانه برخی اوقات خبرهای تایید نشده ای به گوشمان میخورد که ایشان قصد رفتن از میمه را دارند ، امیدوارم که حاج آقا زمانی فعلا از رفتن خودشان منصرف شده و چند صباحی به عنوان امام جمعه مستقل میمه نماز را برگزار کرده و خطبه بخوانند ، هر چند مردم هم به پاس قدر دانی از ایشان ، طوماری را امضا کرده و نشان دادند که نمیخواهند از حضور ایشان محروم بمانند .به امید پیشرفت روز افزون میمه و بخش میمه ، تا مطلبی دیگر ایام به کامتان باد .
من تا به حال شما را نه در نماز جمعه وزوان و نه میمه ندیده ام که با صحبت های ناسیونالیستی فوق قطعا در وزوان نمی توانستم هم ببینم. به عرضتان برسانم. طبق حکم امام جمعه . ایشان امام جمعه وزوان و میمه هستند و از السابقون هم بپرسید ( شاید ان روز شما اصلا در جریان انور جاری بخش نبوده اید) اولین نماز جمعه به درخواست وزوان و در شهر وزوان اقامه شده است. با توجه به موارد فوق و با توجه به اینکه شما در میمه سکونت دایم ندارید مشخص است که از تفرقه بین دو شهر کیف کرده و تبعات آن که گریبانگیر مردم است ضرری نمیکنید و خدانکرده بیکار و بی پول هم نیستید.
———————–
با سلام امام جمعه در حکم شورای سیاستگزاری هم امام جمعه ی بخش هستند و تنها موردی که اشتباه شده بود و در معارفه ی امام جمعه ی محترم فعلی ، نماینده ی شورای سیاستگزاری هم پذیرفتند عبارت ” بخش میمه و وزوان بود ” که استحضار دارید بخشی به این نام نداریم . ضمنا اگر درخواست استقلال دو نماز و فیض حضور مردم بیشتری از هر شهر در نماز جمعه ، مصداق تفرقه بین دو شهر باشد شهر وزوان با ارسال طومار به شورای سیاستگزاری و سپس با حضور مسئول دفتر این شورا در مراسم دهه ی فجر وزوان درخواست استقلال نماز جمعه را نموده و در سایت صبح وزوان نیز این درخواست را منعکس کرده است .
عزیز جان ،امام جمعه ممکن است که نماینده ولی فقیه در یک بخش یا شهرستان یا استان باشد ولی امام جمعه ی جایی است که در آن نماز جمعه اقامه می کند.
سلام جناب آقای ایراندوست عزیز
ما که امروز دسترسی به سایت و قلم و قدم داریم بهتر است به منظور حفظ کرامات انسانی و شئونات دینی جوامع را به هم وصل کنیم نه فصل باور بفرمائید این دنیا جای این همه بحث ندارد من اهل وزوانم به مردم شریف میمه افتخار میکنم ولی فکر می کنم مسئولیت و قداست قلم را ذبح غیر شرعی نکنیم و بیایم برای اقتدار منطقه گام برداریم اگر نظر مرا میخواهید کشتارگاه ، مخابرات همه را به نام میمه کنید و به این افتخار همواره مزین باشید . امروز پیشرفت جوامع بشری در گروه اتحاد و یکدلی و هم افزائی فکری و تعمیق روابط است و اتحادیه اروپا با این همه تضاد ولی بر منافع مشترک وفاق دارند من سم پاشی عده ای که از سر جهل و نادانی است از طرفین را انکار نمیکنم ولی انتظار از قلم به دستان این است که این وادی عقیم را آبیار نکنند که حاصلی جز خار و خواری مردم نخواهد داشت .
ارادتمند جنابعالی
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
جانا سخن اززبان مامیگویی!!!استادایراندوست حق والانصاف که قلم شیوایی داریدوازقدیم گفته اندکه حرف حساب جواب ندارد!فقط یه لطفی کنیدمثل سال گذشته بیشتردست به قلم شویدوداستان رمضعلی راادامه بدیدازمطالعه نوشته های شماواقعالذت می بریم
ایراندوست مچکریم
آقای ایراندوست که گهگها قلم میزنی از رمضعلی چه خبر ادامه بدین ما هم کمک میکنیم فکر کنم یارانه رمضعلی هم قطع شده باشد و رمضعلی پسابرجام چه کار میکند ؟
به طبل تفرقه نزنید
آقا یا خانم بیگی ، دیدن و یا ندیدن شما دلیلی بر این نمیشود که کسی حرف نزند ، مگر شما تمام نماز گزاران نماز جمعه تهران و یا اصفهان را میشناسید ؟ میمه شهر و زادگاه من بوده و این حق را برای خود قائل هستم که در باره آن بنویسم ، صحبت از ناسیونالیست بودن کرده اید ، امیدوارم معنی و مفوم ناسیونالیست را به خوبی بدانید ، بخش میمه نه پیشوندی دارد و نه پسوندی ، عبارات مجعول بخش میمه و وزوان ، اتفاقا از سوی همشهریان ناسیونالیست شما برای بار اول اعلام شد و چون کسی نسبت به آن واکنش نشان نداد ، امر بر این افراد مشتبه گردید که این کار را ادامه بدهند ، اگر قرار به شراکت باشد ، چرا نباید نماز جمعه میمه و ازان باشد ، جمعیت ازان هم تفاوت زیادی با وزوان ندارد ، امام زاده سیده صالحه خاتون نیز در آن شهر است .اکنون نیز همشهریان شما به دنبال استقلال برگزاری نماز جمعه هستند ، من به عنوان یک نفر میمه ای این کار همشهریان شما را ستایش میکنم که انگ ناسیونالیست بودن به من نزنید .
ضمن ابراز تقدیر و تشکر از پست وزین و جامع و به حق سایت صبح میمه و همشهری عزیزمان جناب اقای ایراندوست
باید به عرض برسانم که چه شده است برخی کاربران محترم وزوانی این چنین بر اشفته شده اند
ای کاش که این همه تعصب که کابر محترم وزوانی به خاطر اشتراک مساعی در نماز جمعه و امام جمعه بخش میمه با عبارت معجول نماز جمعه وزوان و میمه داشتند نسبت به اصل موضوع این فریضه مهم دینی داشتند که اگر می بود این همه بحث نبود و دلیل ان هم نبودن هیچ منطقه ای در سطح کشور با نماز جمعه نوبتی و امام جمعه با نام مشترک به جای نام قانونی و مستدل ان بخش یا منطقه است.
اری انهایی که با تکرار عبارات جعلی و زیاده خواهانه و تعصب و تاسف بار شهر وزوان و شهر میمه به جای کلمه و نام قانونی ومستدل و تاریخی بخش میمه به دنبال تقسیم و سهم خواهی در معادلات بخش و منطقه میمه هستند بدانند که این سناریو نخ نما و برملا شده است و همانگونه که شهرک صنعتی نگین بخش میمه به نام واقعی خود باز گردانده شد دیگر اجازه چنین دست اندازی ها و دست دارزی های به هویت و اصالت و نام بخش و منطقه میمه داده نخواهد شد
انهایی که حتی از برگزاری نماز عبادی و سیاسی بخش میمه در جوار بارگاه دخت موسی بن جعفر در روستا شهر ازان هم واهمه دارند بدانند که مردم دیگر اگاه شده اند و تعصب و قوم و قبیله گرایی دیگر نفسهای اخر خود را در منطقه میمه می کشد.
و بدانند و اگاه باشند که سناریوی اخیر انها که در کامنتهای فوق الذکر به خوبی نمایان است چون می خواهند بین همشهریان میمه ای ما در داخل و خارج از منطقه میمه فاصله بیندازند ایا کسی هست از انها بپرسد چطور مدیر سایت صبح وزوان می تواند از تهران هر روز در باب موضوعات مختلف از قنات وزوان گرفته تا شرکت تعاونی گلستان مینه نسخه برای مردم شریف شهر وزوان و بخش میمه بپیچند و پست های هر از چند گاهی کار کنند و حالا که یکی از همشهریان دلسوز وصاحب فکر میمه ای ما پستی در باب موضوعات جاری بخش و شهر میمه کار کرده اند باید بروند دنبال کار خودشون چون ساکن میمه نیستند و شما ها بیشتر از ایشان دلتان برای منطقه می سوزد و با کنایه داستان یارانه رمضانعلی را فرافکنی می کنید؟
اینجاست که باید گفت شما دایه های دلسوز تر از مادر نه دلتان برای نماز جمعه می سوزد و نه شهر و منطقه میمه بلکه
با تکیه بر نظریه منسوخ شده //هدف وسلیه را توجیح می کند// می خواهید با گل الود کردن اب به انحای مختلف ماهی مورد علاقه خود را صید کنید و به قول گفتنی به بقیش کاری ندارید.
اینکه معدود انسانهای محترم اما ساده اندیش و احساساتی نگر بنشینند و به این کامنت نمره منفی بدهند و یا با اسامی مستعار دیگری نظریات مخالفی را ابراز نمایند شاید دلشان را کمی خنک و ارام نماید اما در واقعیت قضیه و حقایق جاری و اذهان بیدار مردم شهر و بخش میمه هیچ تاثیر ی نخواهد داشت.
خدمت جناب اقای ایراندوست
جنابعالی بعنوان مرد قلم به دست نسبت به قلمی ونوشته ها مسئول هستید نوشتن و رسانه ای کردن مطلب باید اطلاعات اساسی واصلی داشته باشید اسلام برای ما مرز تعیین نکرده ما برای خودمون ورسیدن به خواسته ها نامشروع خط فکری ومنطقه ای تعریف میکنیم اگر مبنای گفتن ونوشتن واقعیت باشد مخابرات در مرکز ثقل دوشهر ساخته شده است کشتارگاه از طرف استانداری ودر حریم بخش میمه ساخته شده تنها برای شهر میمه نیست نماز جمعه اگر امثال من وشما تفسیر برایش نداشته باشیم منشأ وحدت وخیر وبرکت خواهد بود وقتی شما دیگر عز
برادر محترم وزوانی که با ژست دموکرات مابانه چند سوال از شما داشتم
۱- ساختمان قبلی اداره مخابرات میمه داخل و مرکز شهر میمه بود البته ان زمان برخی همشهریان شما اینقدر در منطقه تخم تفرقه نمی پاشیدند در ادامه با بیشتر شدن تلفنهای مشترکین در بخش میمه تصمیم بر توسعه ساختمان گرفته شد و شهر میمه زمین دولتی برای این کار کم نداشت از بلوار حضرت محمد ص میمه جنب بیمارستان حضرت محمد و تامین اجتماعی و دادگاه عمومی بخش میمه و ادره ثبت احوال گرفته تا امتداد مسکن مهر و سپاه و هواشناسی و … که هنوز هم هست . اما اصرار و سماجت و لجاجت و تعصب ورزی برخی همشهریان شما باعث شد ساختمان فعلی اداره مخابرات بخش میمه در انتهای مسیل و رودخانه سیلابی بیرو ن شهرها ودر یک مکان نامناسب ساخته شود حال همین کرده خود را دلیل بر مرکز ثقل دو شهر دانسته اید از عجایب روزگار است؟
۲_ شما که دم از وحدت می زنید بعد از سالها نماز جمعه مشترک کدامین منشا وحدت را شما دیده اید که ما ندیده ایم
هر مراسم سیاسی و اجتماعی کل بخش در مرکز بخش برگزار می شود و شهر شما همانند تافته جدابافته جداگانه و مستقل بر گزار می کند. هر مسولی به منطقه میمه می اید کل بخش در مرکز بخش دیدار می کنند و شهر شما بازهم مستقل عمل می کند در دهه هفتاد مراسم سیزده ابان باشکوه بخش میمه بدون حظور دانش اموزان و فرهنگیان شهر وزوان در ورزشگاه شهید ایراتدوست میمه برگزار شد در حالیکه که خیلی از دانش اموزان از دیوار مدارس شهر شما به سوی مراسم باشکوه ۱۳ ابان در ورزشگاه شهید ایراندوست مرکز بخش میمه فرار می کردند.؟ چیزی از بقیه کم نشد اما به کل منطقه اسیب هرج و مرج و عدم اتحاد خورده شد.
حتما استحضار دارید که حرف زدن تا عمل کردن برخی همشهریان شما از زمین تا اسمان تفاوت دارد و نمی شود که شما در همه چیز استقلال بخواهید و خواستار استقلال از بخش و مرکز بخش میمه باشید بجز نماز جمعه ؟
البته دلیل ان را هم هرچه هم ان را در لفافه بپیجانید و تزیین کنید و حرفها و سخنان زیبا و قشنگ بزنید همگان به خوبی می دانند : نماز جمعه و امام جمعه مشترک را بستر و شروعی برای تقسیم بر دو نمودن و سهم خواهی ها در بخش تاریخی و فرهنگی میمه می دانید اما بدانید این تاکتیک سالهاست که برملا و اشکار برای همگان خصوصا عوام و خواص مردم و مسولین شهر و بخش میمه شده است در حالیکته هیچ نفع و منفعتی برای غرض ورزانی که با طرح و نقشه قبلی به دنبال ماجرا جویی و تغییر معادلات منطقه میمه و به قول همشهریان محترم شما در صبح وزوان اوردن تمامی ادارات و امکانات منطقه میمه به شهر شما نشده و نخواهد شد.
اگر مشکل شهرک صنعتی است برای شهرک صنعتی لازم است مراجعه شود به مصوبه هیات وزیران سال تاسیس که وزوان میمه نامگذاری شده
برای نماز جمعه اگر امثال من وشما تفسیر برایش نداشته باشیم منشأ وحدت وخیر وبرکت خواهد بود وقتی شما و دیگران از مردم شریف بخش بخاطر برگزاری نماز جمعه استفاده ابزاری دارید آیا غیر از این را خواهید نوشت؟
مگر مردم شریف لایبید وحسن رباط ولوشاب وموته ا ین شایستگی را ندارند شما با این کار حق آنان را از بین میبرید ویا باید هر سه هفته یک بار نماز جمعه را ببرید لای بید.
———————-
با سلام بارها متذکر شده ایم که هیئت وزیران نام شهرک را انتخاب نمی کند و فقط منطقه ی جغرافیایی تاسیس را در قسمتی از حرائم دو شهر تعیین کرده است و بعبارتی شان دولت اجل از تعیین نام برای شهرک هاست . دوم اینکه طرح نماز جمعه ی مستقل بصورت رسمی نخستین بار توسط جمعی از مردم وزوان مطرح شد و با دعوت از مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه ی جمعه ی سراسر کشور بر این استقلال تاکید گردید و سایت صبح وزوان نیز این خواست جمعی از اهالی شریف وزوان را منعکس کرد و این خواسته ی وزوان در سایت صبح میمه نیز مورد استقبال نویسنده ی محترم سایت و برخی از کاربران قرار گرفت .
جناب اقای ایراندوست چرا شما تو حرفهاتون دم از ازان میزنید؟نماز جمعه برای اتحاد و همدلی بین مردم است ن تفرقه اندازی.چرا از اوایل برگذاری نماز جمعه این انتقادات را مطرح نمی کردید ک الان ب فکر افتاده اید؟
اقای ایراندوست برادر محترم بخاطر حس حسادت وحس حقارت قضاوت نکنیم: وزوان شهری بزرگ ومردانی بزرگی دارد مشکل شما این است که شاید قحط الرجال است ! که شما درصدد برامدی ستیز گونه معضلی را در بخش حل کنی ودیگران را زیر پا له کنی !،یا اینکه بجای دیدن نیمهی خالی، نیمهی پر لیوان را می بینی ، مشکل دیگر هم این است که حق آب و گل برای خود قائل هستتید که ما بخش میمه هستیم وحق داریم دیگران راقضاوت کنیم وزوان کد مخابراتی نداشته باشد مضحک تر کشتار گاه مشترک نباشد چون بخشیم امام جمعه میمه هم نباید بنام وزوان باشد چون بخشی هستیم چنین حقی بر خود قائل هستیم ، متاسفانه ساخت رفتار شما مبتنی بررقابت نیست، بلکه مبتنی بر ستیز است و نتیجه آن هم همین می شود که مشاهده می کنیم ، پس سعی کنیم دیگران را قضاوت نکنیم یا حداقل زود قضاوت نکنیم زیرا گاهی اعتماد به نفس کاذب باعث میشود خودمان را بالاتر از بقیه ببینیم و با گفتن صحبتهای نابجا ممکن است مسیر پیشرفت منطقه را به نا بودی بکشانیم .
الان شما ادم حسابی وزوانی؟؟؟؟؟یادت باشه اگر درست با اقای ایراندوست وهمشهریان عزیزم صحبت نکنین جواب ما سنگین تر از قبل خواهد بود
جناب حسین اقا
ضمن تحسین شما
که با اسامی مختلف نظریات متعددی برای شهرتان می دهید اما
اولا که فعلا که کد مخابراتی شهری و شهرستانی حذف شده و همه استانی شده و لی همان زمان هم یادمان هست با همین هوچیگری هایی که برخی همشهریان شما بر سر کد مخابراتی داشتند در خیلی از تقویم ها نام و عنوان و شماره کد مخابراتی بخش میمه حذف شد همانند خیلی از موضوعات دیگری که این گونه کرده اید.
دوما اساسا شهرهایی با جمعیت چهار پنج هزار نفر و درحال افول جمعیت را دیگر در این دوره و زمانه کسی شهر بزرگ خطاب نمی کند.
تجربه ثابت نموده است.
دود این ماجراجویی های ناسیونالیستی هایی که توسط تندروها از یکی از شهرهای منطقه بر می اید به چشم کل منطقه می رود
در پاسخ جواب
برادر گرامی بنده ضنن ارج نهادن به مقام و شان و منزلت مردم شریف میمه عرض کردم دنیا مزرعه آخرت است من و شما که امروز دست به قلم داریم بیایم به جای نقاط افتراق به اشتراکات فکر کنیم و الا نه بنده ادعای دموکراتیک دارم و قضاوت بدون شناخت جنابعالی از روح پیام اینجانب نوعی اتهام و قضاوت نادیده و ناشناخته است به هر جهت بنده فکر میکنم اگر ما ظرفیتها را در کنار هم و نه در مقابل هم قرار دهیم میتوانیم منطقه را به مهد پیشرفت تبدیل و در غیر اینصورت همین آش است و همین کاسه
عزیزانی هم که قم به دست هستند و افتراقات را پررنگ میکنند مطمئن باشید در منطقه سکونت ندارند و تخم مرغهای زندگی خود را در سبد دیگری چیده اند و به دور از ریسک پذیری همچنان نسخه می پیچند .
برادر عزیزم قصد مجادله ندارم آنچه به عنوان وظیفه اخلاقی بود را بیان نمودم
شما را به خدا می سپارم
برادر عزیز جناب آقای شیبانی
باسلام و احترام
نظر اینجانب را نمایش ندادید .
اگر مشکل شهرک صنعتی است برای شهرک صنعتی لازم است مراجعه شود به مصوبه هیات وزیران سال تاسیس که وزوان میمه نامگذاری شده
برای نماز جمعه اگر امثال من وشما تفسیر برایش نداشته باشیم منشأ وحدت وخیر وبرکت خواهد بود وقتی شما و دیگران از مردم شریف بخش بخاطر برگزاری نماز جمعه استفاده ابزاری دارید آیا غیر از این را خواهید نوشت؟
مگر مردم شریف لایبید وحسن رباط ولوشاب وموته ا ین شایستگی را ندارند شما با این کار حق آنان را از بین میبرید ویا باید هر سه هفته یک بار نماز جمعه را ببرید لای بید.
این را باید از انهایی بپرسید که از برگزاری نماز جمعه در حرم مقدس امامزاده سید صالحه خاتون ازان هم می ترسند.
ما با نماز جمعه در شهر زیبا و خوش اب و هوای لایبید هم هیچ مشکلی نداریم اتفاقا خیلی هم خوب میشه
تنها شهرک صنعتی بخش میمه در طول حیات رشد خود چندین نام مختلف داشته است
ابتدا با مصوبه شرکت شهرکهای صنعتی استان و مقامات رسمی و ذی صلاح دولتی :قطب صنعتی میمه
بعدا در زمان بخشدار صرامی و با لابی گری و نفوذ عده ای معلوم الحال از یک شهر :شهرک صنعتی وزوان و میمه
و چندسال اخیر با مصوبه شرکت شهرکهای استان اصفهان و تاییدیه شرکت شهرکهای وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران: شهرک صنعتی نگین
عجیب نیست که شما فقط همون یکی رو می خواین که بیشترین منافعتون رو تامین می کنه.
شما توی همه چی می خواین مستقل باشید جز نماز جمعه مشترک
اره به خدا راست می گید