از کامنت ها : سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت مسولین دانشگاه نور دانش میمه چند پیشنهاد داشتم خدمت مسولین و همشهریان دلسوز شهر میمه ۱- از شورا و شهرداری میمه خواهشمندیم با تابلو های زیبایی که مزین به نام شهر فرهنگی و تاریخی میمه باشد در بلوار دانشگاه میمه و بزرگراه اصفهان تهران با […]
از کامنت ها : سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت مسولین دانشگاه نور دانش میمه چند پیشنهاد داشتم خدمت مسولین و همشهریان دلسوز شهر میمه
۱- از شورا و شهرداری میمه خواهشمندیم با تابلو های زیبایی که مزین به نام شهر فرهنگی و تاریخی میمه باشد در بلوار دانشگاه میمه و بزرگراه اصفهان تهران با معرفی دانشگاه نور دانش میمه دانشگاه ازاد اسلامی میمه و دانشگاه ازاد اسلامی جوشقان گوشه ای از ظرفیتهای علمی و فرهنگی شهر و منطقه میمه را مسافرین و هم وطنان عزیزمان معرفی و یاد اوری نمایند
۲-مجموعه های مسکونی و علمی و دانشگاهی شمال و شرق میمه همانند کوی مسکن مهر میمه و کوی کوثر میمه وکوی هواشناسی میمه و دانشگاههای نوردانش و ازدا اسلامی میمه و کشاورزان زحمتکش شرکت گلدشت میمه و از همه مهمتر تنهای مجرای تنفسی توسعه و گسترش شهر میمه و نیز جایگاه سی ان جی میمه و مشتاقان مصلی حرم شهدای گمنام میمه و … جملگی نیاز به احداث یک پل یا زیر گذر حداقلی شبیه به پل شهیدان میمه با نام مزین به شهدای گمنام میمه به یاد شهدای گمنام حریم وطن و برای خیر و منفعت عمومی در جمیع جهات بیان شده لازم و ضروری به نظر می رسد
مسولین شورای شهر و شهرداری میمه
استدعا داریم با تهیه درخواست عمومی و طومار مردمی و نهادهای مربوطه موضوع را به کمک جناب اقای حاجی و از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی پی گیری بفرمایید میمه ای ها در جاده خطرناک کنربندی چند نفر قربانی باید بدهند تا مسولین خارج از منطقه پی به اهمیت انجام این کار ببرند. همین بی توجهی های مسولین شهرستان و استان به دغدغه های مردم به لحاظ امنیتی و جانی و شهرنشینی و آسایش مردم باعث شده مهاجرتها از منطقه روند صعودی به خود بگیرد به نظر شما تنها راه و مسیر توسعه شهر میمه و متعاقبا بخش میمه از همین حا نبوده و نیست؟
با سلام مقرر گردیده بود برا شهرک نگین هم در مسیرهای اصفهان و تهران و داخل شهر میمه توسط شهرداری و راه و ترابری تابلو نصب گردد اما…………………….
موافقم شهرک صنعتی نگین و نام قانونی ان هم مغفول و محجور مانده است همین ابرو داری های مرکز بخش باعث شده برخی ها هنوز که هنوز است نام دلخواه و غیر قانونی و مصوب سالها پیش را بکار می برند و اتفاقا اخیرا هم در کنار زیر گذر شهرشان و ابتدای جاده خاکی منتهی به شهرک صنعتی نگین تابلو خیابان شهرک ص ن ع ت و ز و ا ن نصب کرده اند
این چرا همه جا فضولی میکنه اه
لایک
با تشکر از نگارنده محترم در مورد کمربندی این جاده در سال ۵۷ کاربرد داشت که جاده اصلی یک بانده و شهر در یک سمت قرار داشت الان جز ضرر از نظر اقتصادی واینکه شهر رادورمیزند وباعث سروصدا برایساکنان ان قسمت میگردد وهرساله نیاز بهروکش اسفالت وشیار زنی کهمبادا راننده بخوابدوهمشهریان را خانه خراب کند سود دیگری برای میمه ندارد مگر مسیر امن حمل کالای قاچاق یک پاسگاه کمتر مسافران نااشنابجاده هم نمیدانند از کجا عبور کردند حالا تابلو روی تابلو تاریخی فرهنگی موزه قنات یک فکراساسی بشود زیر گذر مشکل زیادی را حل نمی کند با انتقال کمربندی هزاران متر زمین مرغوب حاشیه ان جهت ساخت وساز ازاد میگرد که فعلا زباله دانی میباشدو مسافران وگردشگران از وسط شهر عبور وشاهدزیبایی میمه وخریداز محصولات میمه مثل نان کشمش شیره ماست وفراوردهای لبنی که الحق دارای برنددرکل ایران میباشد نامش حفظ خواهد شد با انتقال کمربندی شاهد یکپارچگی شهر ووسعت وساخت وساز بیشتر ومهاجرت کمتر این انتقال باعث شودکه دیگر کسی نگوید کمربندی جای زندگی نیست پولت را وسط سروصدا و زباله خرج نکن کمر بندی باعث شده است هر کسی پچه مدرسه ای دارد ماهی ۶۰/۷۰ هزینه سرویس بدهد که مبادا بچه تصادف یا مسائل دیگری داشته باشد وصدها مسئله دیگر عزیزان دست اندر کار لطفا مشگل را ریشه ای حل کنید ما نند کمر بندی که میمه را دور میزند با ساخت زیرگذر مشکلات کمر بندی را دور نزنیم با ارزوی سر بلندی میمه و میم ای
با سلام .شاید تنها شهری که کمربندی دو طرفه دارد شهر میمه است .جدا از خطراتی که این جاده دارد و سردرگمی هایی که برای خودروهای ورودی ایجاد میکند ذکر این نکته لازم است که با توجه به پتانسیل اندک شهر در زمینه اشتغال عده کثیری از مردم میمه و بخش از طریق همین جاده اصلی عبوری از داخل شهر امرار معاش می کنند با توجه به رونق اندک بازار شاهد عبور نیمی از خودرو های ورودی از جاده کمربندی هستیم.آیا بهتر نیست با کمرنگ کردن اثر این جاده پر خطر به اشتغال و نمایش زیباییها شهرمان کمک کنیم .با تشکر
سﻻم دو کیلومتر جاده این تعداد کشته وتصارف قابل ثبت در گینس مباشد .قضاوت با جنابعالی.متشکرم
شهرداری میمه فقط دنبال گرفتن عوارض سالیانه و پروانه کسب و مالیات از کاسبای لب خط میمه است.
یکی نیست بگه شما اول باید فکر این باشین که مسافرارو بکشونین تو شهر.
به نظرم اگه ورودی میمه یه تابلو نصب کنن که توش نوشته شده باشه دلیجان قم تهران از این طرفه خیلیا نمیرن از کمربندی.واینکه اول کمربندی یکی دوتا سرعت گیر بذارن تا ماشینا بیان سمت شهر