روز نوشته ها 19/7/87

2008-10-10
249 بازدید

روز نوشته ها     19/7/87  هفت روز گذشت . از هك شدن سايت صبح ميمه هفت روز گذشته است و تماس هاي مكرر مردم و بويژه جوانان و پيگيري راه اندازي مجدد سايت بيشتر اين باور را تقويت مي كند كه چقدر مردم به اطلاع رساني نيازمندند و جامعه ي ما چقدر رسانه اي شده است […]

روز نوشته ها     19/7/87

 هفت روز گذشت .


از هك شدن سايت صبح ميمه هفت روز گذشته است و تماس هاي مكرر مردم و بويژه جوانان و پيگيري راه اندازي مجدد سايت بيشتر اين باور را تقويت مي كند كه چقدر مردم به اطلاع رساني نيازمندند و جامعه ي ما چقدر رسانه اي شده است . از سوي ديگر اطلاع رساني نقش موثري در پيشگيري از بروز شايعات دارد . صبح ميمه در مدت كوتاه حضور خود در عرصه ي اطلاع رساني بخش ميمه با اطلاع رساني به موقع و درست و در سايه ي اعتمادي كه در مردم ايجاد كرد
در ايفاي رسالت رسانه اي خود موفق بود و تا حدود زيادي از اشاعه ي شايعه جلوگيري كرد . اين ها اشكي بود در فراق غم كه  اميد است ديري نپايد و مشكلات برطرف شود . خلاصه قضيه از اين قرار است كه پس از رفع هك كه در روز چهارشنبه اتفاق افتاد ، هك چنان زيربنايي و همه جانبه صورت گرفته بود كه طراحي سايت را به هم ريخته است و دوستان با تلاش شبانه روزي هنوز موفق به راه اندازي مجدد نشده اند .


پس از توفيق شركت در دعاي ندبه از جاده سازي سيمان سرند بازديد شد و در ادامه براساس قولي كه به باغدار پسته ي موته داده بودم با دوستان آقايان جمالي و هاشمي به موته رفتيم . براي ما كه عمده ترين كشاورزي منطقه ي مان گندم و انگور و جو بوده است ، پسته ، كالاي لوكسي محسوب مي شود كه مراحل برداشت آن مي تواند جالب توجه باشد . حداقل حس كنجكاوي آدم را اشباع مي كند . نزديك به يك ساعت از مراحل چيدن ، پوست گيري ، خشك كني و جداسازي بازديد كرديم . مثل همه ي كارهاي كشاورزي سختي هاي خاص خودش را دارد .


-  از بهسازي گلزار شهدا بازديد كردم . براي مشاوره از مهندس فخرالدين هم دعوت كردم به محل كار آمد و انصافاً مثل هميشه نظرات بديع و در خور توجهي داشت . جادارد شهرداري با انعقاد قراردادي از وجود كارشناسانه ، متعهدانه و دلسوزانه ي ايشان حداقل هفته اي يك روز استفاده كند .


-  در بخشداري با آقاي ابرام سرپرست پر تلاش شهرداري درخصوص ادامه ي كار بهسازي گلزار مشورت كرديم و لزوم تغييرات ادامه ي كار مورد تأييد قرار گرفت .


-  يكي از دوستان قديمي اهل ونداده هم آمدند و ساعتي درخصوص مشكلات آب ونداده ، مسكن جوانان و مسجد خير ساز مذاكره كرديم . پيشنهاد دهيار محترم ونداده درخصوص انبوه سازي در زمين هاي 8/4 هكتاري ونداده هم مطرح شد كه نكات مثبت زيادي براي پيشنهاد مترتب است .