✅ پدر شهید محمدطه اقدامی در خوزستان : همه ی مردم ایران بسیجی هستند

2021-11-22
707 بازدید

✅ پدر شهید محمدطه اقدامی در خوزستان : همه ی مردم ایران بسیجی هستند 🔸سعدالله اقدامی پدر شهید خردسال محمدطاها اقدامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در استان خوزستان اظهار کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. 🔸وی بیان کرد: هفته […]

✅ پدر شهید محمدطه اقدامی در خوزستان :
همه ی مردم ایران بسیجی هستند

🔸سعدالله اقدامی پدر شهید خردسال محمدطاها اقدامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در استان خوزستان اظهار کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.
🔸وی بیان کرد: هفته بسیج پاسداشت همه خوبی ها است زیرا همه مردم ایران بسیجی هستند، گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم.
🔸پدر شهید خردسال محمدطاها اقدامی تصریح کرد: در هر جای کشور که با مشکل و چالشی مواجه شده ایم بسیجیان سلحشور، خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکلات ایستاده‌اند، به طور مثال در زلزله و سیل های اخیر، مقابله با ویروس کرونا مشاهده کردیم که بسیجیان جهت خدمت ‌رسانی به مردم حضور یافتند.
🔸وی با تاکید بر این نکته که رسالت بسیج درگیر کردن تمام اقشار مردم است چرا که بسیج متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.
🔸اقدامی عنوان کرد: هوشمندی حضرت امام خمینی و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.
کودک خردسال شهید محمدطاها اقدامی فرزند سعدالله است که در تاریخ چهارم آبان ماه سال 1392 به عنوان دومین فرزند در اصفهان دیده به جهان گشود.
🔸پدرش در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت است و به دلیل ماموریت پدر از اصفهان به استان خوزستان و شهر اهواز مهاجرت کردند.
🔸محمدطاها در روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 به منظور تماشای رژه نیروهای مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت که هدف تیر کین تروریست‌های کوردل قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر به شهادت رسید.
🔸در صبح روز دوشنبه دوم مهرماه پیکر پاک شهید محمدطاها اقدامی به همراه دیگر شهدا، با حضور گسترده و کم نظیر مردم استان خوزستان، استان خراسان رضوی، استان لرستان، استان اصفهان و چند استان دیگر از حسینیه ثارالله اهواز تا چهارراه سلمان فارسی تشییع شد و پس از آن با بدرقه مردم خوزستان رهسپار دیار خود شد.
🔸مردم اصفهان نیز در یک مراسم معنوی پیکر پاک شهید محمدطاها اقدامی را به همراه شهید مدافع حرم محمدتقی کریمی از مدافعان حرم لشکر فاطمیون بر دوش خود تشییع و تا دروازه‌های بهشت بدرقه کردند.
🔸پس از تشییع در اصفهان، پیکر پاک شهید محمدطاها اقدامی به روستای ازان از توابع بخش میمه منتقل شد و در گلزار شهدای صحن امامزاده سید صالحه خاتون(س) آرام گرفت