روز نوشته ها – چهارشنبه 15/8/87

2008-11-06
207 بازدید

بي بند و باري در حرف زدن و اظهار نظر عليه دولت ، مسائلي نيست كه خداوند به آساني از آنها بگذرد … برخي كارها و ظلم ها ، فتنه اي به پا مي كند كه دامن همه اعم از ظالم و غير ظالم را مي گيرد بنابراين همه بايد مراقب اظهارنظرها ، تبليغات و […]


بي بند و باري در حرف زدن و اظهار نظر عليه دولت ، مسائلي نيست كه خداوند به آساني از آنها بگذرد … برخي كارها و ظلم ها ، فتنه اي به پا مي كند كه دامن همه اعم از ظالم و غير ظالم را مي گيرد بنابراين همه بايد مراقب اظهارنظرها ، تبليغات و اقدامات خود باشند … تفضلات و رحمت الهي تا زماني است كه ما مراقب گفتار ، رفتار و عملكرد خود باشيم زيرا خداوند با ما خويشاوندي ندارد . بيانات رهبري در مورخ 15/8/87 بدون هيچ تحليلي تقديم مي شود .


– پرونده ي امور در دست اقدام ، روي ميز قرار دارد هر هفته بررسي و پيشرفت و يا عدم آن در امور كنترل مي شود . معمولاً 10 كار اولويت دار هم در دست اقدام است . امروز ابتدا صرف بررسي كارهاي در دست اقدام شد.اعتبار قنوات بخش ميمه ، فاضلاب شهرهاي ميمه و وزوان ، خانه سازي براي محرومين در دو شهر ، سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي و دولتي در ميمه و …. از جمله ي اين پرونده هاي در دست اقدام است . آقاي بختياري استاندار كثراله امثالهم از قول ماهاتيرمحمد نخست وزير وقت مالزي مي گفت : 3 درصد برنامه ريزي و 97 درصد پيگيري .


– با فرماندار محترم درخصوص سرمايه گذاري پالايشگاه روغن و برخي مسائل جاري بخش قرار ملاقات در روز جاري را گذاشتم كه بدليل سفر معاون محترم وزير كشور به اصفهان اين برنامه لغو شد .


– جهاد كشاورزي مساحي دشت هاي ميمه را آورده است به جز چاه هاي كشاورزي 200 هكتار باغات و 400 هكتار دشت مساحي شده است .


– دانشجويي از دانشگاه آزاد اسلامي براي انتقال به تهران مراجعه كرده بود . احترام و ارادت او به پدر و مادرش عاشقانه بود . پسر كوچكتر خانواده بود و ترجيح مي داد اگر با انتقالش موافقت نشد درس را رها كند و به كمك مادرش بشتابد .  مي گفت اطمينان دارم پدرم 6 سال است كت و شلوار نو نخريده اما هرچه من خواسته ام برآورده كرده و تلاش كرده است كه ما متوجه ي نداشتن او نشويم و فقط غم درس و غربت را داشته باشيم .


– مهندس زماني مدير جهاد و كشاورزي بخش هم مراجعه داشتند و در ارتباط با دامداري هاي ميمه و وزوان و پيگيري هاي لازم صحبت شد .


– با آقاي احمدجو از ساخت و سازهاي حاشيه ي جاده ي جوشقان بازديد شد .


– مدير عامل مسكن مهر هم آمد و گزارشي از اقدامات انجام شده ارائه كرد . مسكن مهر ميمه نسبت به تعاوني هاي مشابه در استان موفق تر بوده است .


– از روستاي مراوند بعد از پايان ساعت اداري كار بازديد كردم . بعد از بارندگي هاي اخير ، خبري از اهالي نداشتم.كرسي ، ‹‹ چون چراغ لاله ›› به خانه ي روستايي صفاي ويژه اي بخشيده بود . كارهاي كشاورزي پايان يافته و در واقع مي شود گفت به انتظار بهار نشسته اند . در انجام كار كشاورزي فرقي بين زن و مرد وجود ندارد . اين خانم هم كه مطلع شده بخشدار آمده است از دست گرازها كه مزارع را خراب مي كنند شاكي است و عريضه آورده است . مي گويد گرازها زمين هاي يونجه را شخم مي زنند تا از ريشه ها استفاده كنند .



– اولين محموله ي سوله هاي احداث استخر رسيد و به تسريع در كار اميدوارمان كرد . اين استخر سرپوشيده كه از كليه ي امكانات استاندارد برخوردار است 1500 متر سوله سازي دارد و يكي از نيازهاي اساسي بخش ميمه را مرتفع مي كند .



– ‹‹ باراك حسين اوباما ›› رييس جمهور امريكا شد . كلمه ي حسين را در يكي از سايت ها ديدم كه جزء نام اوست .كنيايي تبار است و فتح كاخ سفيد به دست يك سياه رارقم زده است . در ‹‹ حاشيه هاي اين انتخابات ›› درس آموز است . مك كين  بلا فاصله تبريك گفته است و پس از شكست به طرفداران خود گفته است ‹‹ هر تفاوتي بين ما باشد ، همه ي ما امريكايي هستيم و افزوده است اين شكست مال من است نه مال شما ( طرفداران ) .›› مردم كنيا جشن گرفته اند . اوباما با شعار  ‹‹ ما نيازمند تغيير هستيم ›› آمد آيا او مي تواند با عامليت اراده ي الهي و چيزي شبيه به پروستريكا و گلاسنوست گورباچف ، ابر قدرت غرب را هم به موزه هاي تاريخ بفرستد ؟