روز نوشته ها – جمعه 10/8/87

2008-11-01
218 بازدید

  -   بعد از توفيق  حضور در دعاي ندبه ي مسجد جامع از پروژه هاي زير بازديد شد. پل امامزاده كه ستونهاي پل مراحل پاياني  را مي گذراند. استخر ونداده كه خاكريز اطراف آن توسط  يك دستگاه  لودر در حال  انجام بود. مسجد الزهرا ي ونداده كار ستونهاي عمودي  روبه اتمام  است البته آرموتور بندي […]

 



-   بعد از توفيق  حضور در دعاي ندبه ي مسجد جامع از پروژه هاي زير بازديد شد. پل امامزاده كه ستونهاي پل مراحل پاياني  را مي گذراند. استخر ونداده كه خاكريز اطراف آن توسط  يك دستگاه  لودر در حال  انجام بود. مسجد الزهرا ي ونداده كار ستونهاي عمودي  روبه اتمام  است البته آرموتور بندي . استخر ، حمام ، سونا و جكوزي ميمه كه مشغول ساخت اتاق نگهباني  و متعلقات بودند و قرار است فردا بتن ريزي  كف انجام شود. پروژه ي مسكن مهر كليد خورده است ، پيمانكار مشغول نقشه برداري تعيين بر و كف است . بازديدي  هم از وضعيت شهري شهرك صنعتي داشتيم .




-   اين  بازديدها  و روز نوشته وبررسي كار هاي ديروز تاظهر و هنگام  عزيمت به نماز  جمعه كه در شهر وزوان اقامه گرديد ادامه داشت. بسيجي ها در قالب گردان امام حسين حضورپرشور  و با شكوهي در نمار جمعه داشتند . حضور آنان  توسط امام  جمعه  و مجري نماز گرامي داشته شد.



-   مهندس  مهرداد  مختاري شهردار  پيشنهادي شورا باتفاق  آقاي اسفندي عضو شوراي شهر ، به بخشداري آمدند . آقاي بيكي حسن رئيس شوراي  شهر  هم به جمع اضافه شدند و در خصوص  ضرورتهايي  كه در توسعه شهري بايد  به آن پرداخته شود گفتگو شد. همه وبلاگ ها و سايت هاي اهالي بخش  ميمه  را در اين چند روز بازديد كرده بود و اظهار  خوشبختي  مي كرد  كه وبلاگ نويسي  اينگونه رونق دارد. درنظر او ضرورت بهسازي  بلوار انقلاب اسلامي  اولويت  اول است و اين بلوار معرف  شهر و حتي  بخش ميمه است  كه متاسفانه كيفيت  مطلوب  را در زمينه هاي پياده رو سازي ، جدول گذاري و مرمت جداول  در ختكاري و فضاي سبز   ، تابلو گذاري ها و …  ندارد. قضاوت  در مورد او پيش داوري  محسوب نمي شود زيرا سابقه ي روشن و مشخص در كار هاي عمده ي  شاهين شهر و تحصيلات مرتبط دارد. از اينكه  در يك محيط  شهري بزرگ كار كرده و مبلمان شهري  را ديده  و با رقم هاي  درشت سر و كار داشته از شهر انتظار ديگري دارد و اين انتظار براي ميمه سازنده است. به ايشان هم گفتيم كه بازي  استقلال  و ذوب آهن در حال انجام است و ما هم از دوستداران  تما شاي فوتبال هستيم و او به گشت و گذار خود در شهر در حاليكه برادرش  وي  را همراهي   مي كرد ادامه داد.