روز نوشته ها ۲۸/۷/۸۷

2008-10-20
232 بازدید

روز نوشته  ها ۲۸/۷/۸۷ ـ آرد خانگی  که بوسیله ی  بخشداری توزیع می شود از جمله ی حقوق  اقشار کم در آمد است که متأسفانه بدرستی توزیع نمی شود و بسیاری از مردم که کشاورزان معتبری هم هستند برای گرفتن آن مراجعه ی حریصانه ای دارند . اول وقت اداری راهکارهایی برای توزیع مطلوب  آن بررسی […]

روز نوشته  ها ۲۸/۷/۸۷

ـ آرد خانگی  که بوسیله ی  بخشداری توزیع می شود از جمله ی حقوق  اقشار کم در آمد است که متأسفانه بدرستی توزیع نمی شود و بسیاری از مردم که کشاورزان معتبری هم هستند برای گرفتن آن مراجعه ی حریصانه ای دارند . اول وقت اداری راهکارهایی برای توزیع مطلوب  آن بررسی و تصمیماتی  اتخاذ شد که در آینده شاهد ازدحام و از بین  رفتن حقوق آبرودارترها نباشیم .



-  جلسه ی  شورای آموزش و پرورش هم در خبرها آمد . آقای متوسلی  در این جلسه گفت : باید بهترین ها  جذب  آموزش پرورش  شوند . رئیس آموزش و پرورش در ست می گوید . حداقل خود ما در دوران دانش آموزی شاهد حضور بهترین ها بوده ایم . بخشدار هم کار آموزش و پرورش را در احداث ۶۰۰۰ متر ساختمان بی نظیر دانست. مدیران مدارس آقایان علی اکبری و جعفری و سر کار خانم متقی هم در مورد مبلغ در یافتی  از دانش آموزان برای کلاس تقویتی  اظهار نظر کردند. و به پیشنهاد آقای هاشمی معاون اداره  رأی مثبت دادند.


–  سرتاج  ، مدیر  عامل پترو پالایشگاه هم تماس گرفت و در مورد مراحل پیگیری کار توضیحاتی  داد. پیگیر نامه ای بود که وزارت نفت برای استاندار اصفهان نوشته  و اعلام کرده که شرکت پترو پالایشگاه  همه ی مستندات مورد نیاز را تحویل داده است . با دفتر استاندار  تماس گرفتم نامه که در تاریخ ۲۳/۷/۸۷ شماره شده  است هنوز به استانداری نرسیده است. استاندار  هم در تهران تشریف داشتند با ایشان تماس گرفتم و مراتب پیگیری مدیر عامل  پترو پالایشگاه  را به استحضار  رساندم .



– آقای مهندس نیلی  معاون  پشتیبانی  و توسعه ی  نیروی انسانی  هم باتفاق  مهندس  ماندنی رئیس سازمان کار و امور اجتماعی  به بخشداری آمدند  توقف  کوتاهی داشتند . در خصوص  ضرورت سرمایه گذاری در بخش میمه و اینکه  مردم خواهان  سرمایه  گذاری های  سالم و غیر آلاینده هستند حرف زدیم . از ایشان که نقش عمده ای  در کاهش نرخ بیکاری در استان دارد  در خواست شد که صنایع تأثیر گذار و بزرگ را برای  بخش میمه که از ظرفیت کافی  برخوردار است  در نظر بگیرند . قول  مساعد دادند که در جلسه ی شورای  اداری شهرستان خواهند آمد و از طریق رسانه های ارتباطی جمعی  ، سرمایه گذاران را به سرمایه  گذاری در میمه تشویق خواهند کرد . قول مشخصی هم برروی یک سرمایه گذاری بزرگ در میمه دادند با مهندس  ماندنی  هم تأسیس دفتر اداره کار در میمه مطرح شد و ضمناً وی نیز از عدم پیشرفت متناسب میمه اظهار تعجب می کرد. مهندس نیلی  معاون استاندار  شهر فعلی  میمه را مثل شهر سمنان در سال  ۱۳۶۴ می دانست . او می گفت با احداث چند واحد صنعتی  ، سمنان به رشد و توسعه ی امروزین خود رسیده است.مهندس نیلی در آن سال معاون استانداری  سمنان بوده است .