روز نوشته ها 23/7/87

2008-10-15
223 بازدید

روز نوشته ها     23/7/87 -   ميدان شهداي شهر وزوان احداث مي شود . شهرداري اين شهر طرحي را به تصويب شوراي شهر رسانده است كه به موجب آن در چهار راه مجاور گلزار شهداي وزوان ميداني به نام شهداء احداث گردد . ساعت 6:30 بامداد از عمليات اجرايي ميدان بازديد داشتم . بحمداله جدول گذاري […]

روز نوشته ها     23/7/87


-   ميدان شهداي شهر وزوان احداث مي شود . شهرداري اين شهر طرحي را به تصويب شوراي شهر رسانده است كه به موجب آن در چهار راه مجاور گلزار شهداي وزوان ميداني به نام شهداء احداث گردد . ساعت 6:30 بامداد از عمليات اجرايي ميدان بازديد داشتم . بحمداله جدول گذاري در مجاور گلزار و مدرسه ي راهنمايي 22 بهمن آغاز شده بود . در زيرسازي شهر و سهولت رفت و آمد و بقول بزرگ ترها روان كردن ترافيك هم نقش موثري دارد .


 -  با مهندس رسولي مدير اجرايي شركت شهرك هاي صنعتي استان تماس گرفتم كه براي جلسه ي فردا از ايشان علاوه بر دعوت كتبي هم ، دعوت كرده باشم . باتفاق مدير كل محترم در شهرستان دهاقان بودند . ساعت 7 بامداد بود . حتماً اين سحرخيزي كامروايي را هم به دنبال دارد .


-  واژگوني پرايد يكي از معلمين شهر لاي بيد در راه بازگشت از محل كار و مصدوم شدن اين معلم و تعلل اورژانس 115 بنا بر گزارش نيروي انتظامي ميمه پيگيري شد . اورژانس 115 مي گويد در ساعت 13 تا 14 روز يكشنبه 21/7/87 هيچگونه تماسي از طرف نيروي انتظامي مبني بر وقوع واژگوني و تقاضاي اعزام نداشته است . با اورژانس مركز تماس و مقرر شد مكالمات ضبط شده ي ساعت ياد شده بررسي گردد. اين امكانات فني باعث ‹‹ تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد ››  مي گردد .


-  دكتر واسعي رييس درمانگاه ميمه هم آمدند . گزارشي از عزيمت به مرآوند داشتند و هم چنين مشاجراتي كه با شبكه ي بهداشت و مديريت آن داشته اند . حرف هاي حقي هم دارند ولي اگر بسته بندي درست نباشد نتيجه اي نخواهد داشت . حضور مرتب و رأس ساعت اداري در محل كار محمل مناسبي براي بيان حرف هاي حق مي شود در غير اين صورت  حرف هاي منطبق بر حقيقت هم خريداري ندارد و رييس ، اسير فضاسازي هاي جانبي مي گردد .


-  مقرر شد مجامع امور صنفي نرخ خدمات تكثير ( فتوكپي و زيراكس ) را جهت اطلاع اين صنف در ميمه ارسال نمايد .


-  با مهندس حسيني از حوزه ي معاونت فني صدا و سيماي استان تماس گرفتم و درخصوص اصلاحاتي كه در باند FM انجام شده و اضافه شدن شبكه ي استاني به ايستگاه گردنه ي داس ( ونداده ) صحبت شد . گزارش هاي رسيده از مردم حاكي از بهبود كيفيت تصاوير تلويزيوني و دريافت امواج راديو پيام ، فرهنگ ، ورزش و جوان است .


-  با مهندس ساساني مدير امور برق شهرستان درخصوص تأمين برق 3  فاز ايستگاه صدا و سيما در گردنه ي داس و جابجايي پايه هاي شبكه ي برق در خيابان طالقاني ميمه حد فاصل ميمه و زياد آباد تماس و مقرر شد پيگيري نمايند .


-  مهندس كريميان مدير جهاد كشاورزي شهرستان هم فهرست اعتبارات پيشنهادي براي قنوات بخش ميمه از محل اعتبارات حوادث غير مترقبه را ارسال كرده اند . انصافاً توجه خوبي به كشاورزي در ميمه معمول داشته اند كه جاي تقدير و سپاسگزاري دارد .


-  عضو گيري مجتمع دامداري ميمه هم در حال انجام است . اعضاي مجتمع براي تأييد به بخشداري هم مراجعه مي كنند  و بخشداري به اعتبار امضاي جهاد كشاورزي عضويت را تأييد مي كند .


-  اعتراض به كيفيت پخت يكي از نانوايي هاي اذان و نحوه ي اداره شوراي شهر لاي بيد هم از مسائلي بود كه مراجعه كننده داشت .


– با آقاي استاندار در مورد تقاضاي موافقت سازمان محيط زيست كشور با جابجايي سايت سيمان سرند كه مورد درخواست مدير عامل سيمان است و 5 كيلومتر با سايت تعيين شده ي قبلي فاصله و در نتيجه داراي فاصله ي 17 كيلومتري با ميمه شده است و تصويب تسهيلات 5 ميليارد توماني جهت مشاركت اهالي ميمه در پروژه ي سيمان با تعهد بازپرداخت كارخانه تماس و رهنمودهاي لازم توسط ايشان ارائه شد . همچنين در مورد جلسه ي فرداي استانداري در واحد حقوقي براي زمين هاي چاه انقلاب ميمه هم صحبت شد كه نظر استاندار همان است كه بود يعني حمايت از مردم .