✅ تکریم و معارفه ی شهرداران میمه برگزار شد

2021-09-11
513 بازدید

✅ تکریم و معارفه ی شهرداران میمه برگزار شد 🔸سالن اجتماعات خانه ی معلم میمه میزبان مراسم تکریم و معارفه ی شهرداران این شهر بود . در این مراسم پس از تلاوت قرآن و پخش سرود تعظیم آمیز جمهوری اسلامی ، محمدرضا اسد رئیس شورای اسلامی شهر میمه به حاضرین خیرمقدم گفت و ضمن تشکر […]

✅ تکریم و معارفه ی شهرداران میمه برگزار شد

🔸سالن اجتماعات خانه ی معلم میمه میزبان مراسم تکریم و معارفه ی شهرداران این شهر بود . در این مراسم پس از تلاوت قرآن و پخش سرود تعظیم آمیز جمهوری اسلامی ، محمدرضا اسد رئیس شورای اسلامی شهر میمه به حاضرین خیرمقدم گفت و ضمن تشکر از تلاشهای هشت ساله ی کرمی شهردار میمه با تشریح مراحل انتخاب شهردار جدید ، یادآور شد که انتخاب حسین دهقان بعنوان شهردار در پاسخ به درخواستهای مکرر مردم مبنی بر برگزیدن شهردار بومی صورت گرفت و امیدواریم با این انتخاب ، شورای ششم و شهردار منتخب این شورا در پایان دوره ی مسئولیت در ایفای وظایف خدمتگزاری در پیشگاه الهی و شهروندان محترم میمه سربلند باشند . رئیس شورای اسلامی میمه در پایان سخنان خود از حمیدرضا جاویدپرور بعنوان سرپرست شهرداری در ایام تصدیِ سمت ، تقدیر و تشکرنمود .
🔸حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی امام جمعه ی میمه سخنران بعدی بود که ضمن درخواست تغییر نگرش در نگاه فرهنگی به توسعه ی امور شهری با تقدیر و تشکر از خدمات شهردار کرمی به حسین دهقان بعنوان شهردار جدید تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد
🔸در ادامه حاجی نماینده و عضو هیئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی به تشریح فرآیند انتخاب وزیران و دقت نظر مجلس و کمیسیونهای مختلف در این امر پرداخت و چشم انداز امیدوارکننده ای را از آینده ی دولت رئیس جمهور رئیسی ارائه کرد . وی در قسمت بعدی سخنان خود به ضرورت ارتقاء بخش میمه اشاره کرد و گفت : ظرفیت ارتقاء بخش میمه در دولت وجود دارد و باید مردم همراهی کنند تا این مهم تحقق پیدا کند . حاجی با تاکید بر اینکه حق این بخش بیش از اینهاست یادآور شد به قطاری که راه می افتد سنگ نزنیم و خدا را گواه می گیرم که برای من این شهر و آن شهر فرق ندارد .
🔸بخشدار لطفی در ادامه ی مراسم تکریم و معارفه با تشکر از شهردار کرمی به شهردار جدید میمه خیرمقدم گفت و تاکید که بخش میمه با انسجام و هماهنگی می تواند ارتقاء پیدا کند و باید در این مسیر بزرگان و نخبگان بخش پیشقدم در ایجاد هماهنگی و یکپارچگی باشند .
🔸مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان سخنران بعدی این مراسم بود که اصلاح نظام اداری ، توانمند سازی بخش خصوصی و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری را از وظایف حتمی شهرداری دانست و یادآور شد که صرف ماده ی ۵۵ وظایف شهردار ، رضایت مردم را تامین نمی کند . دکتر ذاکر با اشاره به مدیریت زیرساخت ها کار احیاء پایاب قنات جهانی و بوستان تفریحی شهرداری را عالی ارزیابی کرد و یادآور شد که باید بخش خصوصی در این زمینه ها سرمایه گذاری کند .
🔸پس از سخنان دکتر ذاکر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، کرمی شهردار پیشین میمه با تقدیر از آقای حاجی بعنوان یک چهره ی ملی ، از امام جمعه ی میمه ، فرمانداران شهرستان ، بخشداران بخش میمه و مجموعه ی همکاران خود در شهرداری و بویژه از شهروندان میمه و شوراهای ادوار چهارم و پنجم تشکر و سپاسگزاری و از اداره ی راه و شهرسازی استان و شهرستان ، انتقاد کرد . وی در پایان سخنان خود ضمن طلب حلالیت از مردم گفت : من تمام تلاشم را برای رشد و توسعه ی شهر انجام دادم .
🔸پس از سخنان شهردار کرمی ، حکم انتصاب حسین دهقان بعنوان شهردار میمه که به امضای استاندار اصفهان رسیده است ، قرائت شد و شهردار جدید میمه طی سخنانی گفت : تمام تلاشم را برای اعتلای شهر بکار خواهم بست . ادامه ی پروژه ی قنات و پایاب ، رسیدگی به وضعیت پارکهای محلات . اصلاح سیمای شهری ، تسهیل در امر ساخت و ساز و صدور پروانه ی ساختمان و هم افزایی همه ی نیرو ها بمنظور اعتلای میمه از اهم برنامه هایی بود که در سخنان کوتاه شهردار جدید میمه مورد تاکید قرار گرفت .