میمه همچنان سردترین نقطه ی استان اصفهان است

2021-02-06
373 بازدید

میمه همچنان سردترین نقطه ی استان اصفهان است هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان، گفت: بارش باران در شهر اصفهان از امشب شروع می شود و فردا نیز بارش سبکی خواهیم داشت، اما میزان این بارش ها قابل توجه نیست. حجت الله علی عسگریان […]

images

میمه همچنان سردترین نقطه ی استان اصفهان است

هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان، گفت: بارش باران در شهر اصفهان از امشب شروع می شود و فردا نیز بارش سبکی خواهیم داشت، اما میزان این بارش ها قابل توجه نیست.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان است. براین اساس از امروز در بیشتر مناطق استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی از بارش باران و برف، مه آلودگی و احتمال رعد و برق در مناطق غربی، جنوبی و شمال غرب استان خبر داد و گفت: در دیگر مناطق استان طی روز یکشنبه بارش باران با شدت کمتر و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: اختلال در تردد جاده ای و شهری به ویژه در محورهای مواصلاتی غرب و جنوب استان از اواخر روز شنبه و یکشنبه دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه بیشینه دما در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۳ درجه کاهش و کمینه دما ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: هوای اصفهان در گرم ترین ساعت امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعت فردا صبح به ۲ درجه سانتیگراد می رسد.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۲ درجه سانتی گراد و سردترین نقطه استان میمه با منهای ۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی با اشاره به اینکه از دوشنبه تا پنج شنبه این هفته حداقل های دمای اصفهان ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش می یابد و در غرب و حتی تا حدودی مرکز استان به زیر صفر درجه می رسد، افزود: بارش در شهر اصفهان از امشب شروع می شود و به ویژه فردا نیز بارش سبکی خواهیم داشت اما میزان این بارش ها قابل توجه نیست.