روز نوشته ها 17/7/87

2008-10-08
541 بازدید

روز نوشته ها     17/7/87  قبل از شروع كار اداري بازديدي از پل امامزاده ، مسجد الزهراي ونداده و اقدامات شهرداري در پارك مقابل مسجد جامع داشتم . رييس هيئت امناي شهرك صنعتي هم كه قبلاً دعوت شده بود آمد و درخصوص آب و نان شهرك گفتگو شد . شهرك صنعتي بخش ميمه از جمله شهرك […]

روز نوشته ها     17/7/87

  قبل از شروع كار اداري بازديدي از پل امامزاده ، مسجد الزهراي ونداده و اقدامات شهرداري در پارك مقابل مسجد جامع داشتم . رييس هيئت امناي شهرك صنعتي هم كه قبلاً دعوت شده بود آمد و درخصوص آب و نان شهرك گفتگو شد . شهرك صنعتي بخش ميمه از جمله شهرك هايي است كه ضمن برخورداري از خدمات زيربنايي نظير خيابان كشي و آسفالت خيابان ها ، جدول گذاري و تأمين روشنايي از امنيت مناسب نيز برخوردار است و رغبت به سرمايه گذاري در اين شهرك افزايش يافته است . اشتريان رييس هيئت امناي شهرك صنعتي از بازار دائماً متغير سنگ در كشور اظهار نگراني مي كرد .


مراجعه كنندگان موته معمولاً متقاضي كار در معدن طلا هستند . مردم موته حق دارند كه چنين مطالبه اي داشته باشند . در شرايط مساوي اولويت با بيكاران روستاي موته است . مهندس حسيني مدير معدن طلاي موته هم كه مديري ارزشي و محروم نواز است بخوبي به اين نكته واقف است و انتظار مي رود كه بيش از پيش درخصوص رفع مشكلات مردم روستاي موته اهتمام داشته باشد .


سازندگان استخر در ميمه براي دريافت قرارداد واگذاري زمين مراجعه كردند تا مجوز توسط اداره ي كل تربيت بدني صادر شود . شورا و شهرداري محترم مقدمات كار را فراهم كرده اند . انتظار مي رود با صدور مجوز قبل از فرارسيدن فصل سرما كلنگ زني شود .


ماجراي واژگوني پژو 206 در تاريخ 21/4/87 كه منجر به فوت خانم بارداري گرديد باعث شد اعتراضيه اي سراسر احساس را در موضع يك شهروند و نه بخشدار براي استاندار بنويسم تازه دارد پيگيري مي شود . رييس اداره راه و ترابري آمدند تا برويم محل حادثه را بازديد كنيم . به همين بهانه رفتيم و از اقدامات اداره راه در حاشيه جاده ها و ايمن سازي هايي كه اگر وجود داشته باشد خروج پژوي 206 از جاده منجر به فوت نمي شود بازديد كرديم . از پل هاي تنقيه شده و در حال بهسازي هم بازديد شد .


طرح شكايت اداره راه و ترابري بر عليه دهياري ونداده در دادگاه عمومي هم به فرمانداري ارجاع و به بخشنامه ي رييس محترم قوه قضاييه در اين مورد عمل شد . انتظار مي رفت دادگاه ميمه رأساً به اين بخشنامه واقف باشد .