وزیری که آقای حاجی را هم مایوس کرده است .

2013-02-26
458 بازدید

  حاجی که با انتقاد های تند از مدیران شهرستان حضور رسانه ای خود را قبل از سوگند نمایندگی و صف آرایی های داخل مجلس آغاز کرده بود خیلی زود و با عضویت در فراکسیون اصول گرایان اقلیت ، به جمع مویدالدوله های مجلس پیوست و علیرغم امضای استیضاح  وزیر ورزش در کارنامه ی خود […]

 

حاجی

حاجی که با انتقاد های تند از مدیران شهرستان حضور رسانه ای خود را قبل از سوگند نمایندگی و صف آرایی های داخل مجلس آغاز کرده بود خیلی زود و با عضویت در فراکسیون اصول گرایان اقلیت ، به جمع مویدالدوله های مجلس پیوست و علیرغم امضای استیضاح  وزیر ورزش در کارنامه ی خود ، ضمن مخالفت مشروح با اصلاح قانون انتخابات و طرح سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزراء ، با آرامی و بدون اعلام قبلی به وضع موجود در مدیریت ها رضایت داد . اما وی  روز گذشته در گفتگو با فارس ، حسینی وزیر ارشاد را بدلیل عملکردش در استان اصفهان که در روزهای اخیر اعتراض استاندار را هم برانگیخته است ، مستحق پاسخگویی به سوال نمایندگان دانست . با هم گفتگوی فارس با آقای حاجی را می خوانیم :

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز ( دیروز ) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با بیان اینکه ضعف مدیریتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امری غیرقابل توجیه است، اظهار کرد: علل بحران مدیریتی این سازمان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر می‌گردد.

وی ادامه داد: سکاندار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه ضعیف عمل کرده است و باید پاسخگوی نمایندگان ملت باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: مدیر قبلی این اداره در استان اصفهان پروازی بودند در حالی‌که مدیر پروازی برای این استان با تاریخ و تمدن کهن جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: من از عملکرد سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال استان اصفهان مأیوسم و در صورتی که بحران مدیریتی این استان را حل نکند باید پاسخگوی سئوالات نمایندگان ملت باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و بر خوار در مجلس تأکید کرد: ما تمام مشکلات هنرمندان به ویژه در شهرستان‌های شاهین شهر و برخوار را به صورت مکتوب برای وزیر مربوطه نوشته‌ایم، اما به دلیل ضعف مدیریتی این وزارتخانه هنوز امکان ملاقات یا دسترسی به وزیر فرهنگ و ارشاد برای گفت‌وگو درباره این چنین مشکلات را پیدا نکرده‌ایم.