پیش بینی می شود اراضی کوی میلاد بزودی واگذار شود

2021-04-26
356 بازدید

پیش بینی می شود اراضی کوی میلاد بزودی واگذار شود 🔸مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه گفت : با پیگیری مجدانه نماینده مردم شهرستان در مجلس و مساعدت استاندار اصفهان ، پیش بینی می شود بزودی اقدامات اجرایی در واگذاری زمین های موسوم به کوی میلاد آغاز شود . 🔸اکبر هادیان […]

پیش بینی می شود اراضی کوی میلاد بزودی واگذار شود

🔸مدیر عامل تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه گفت : با پیگیری مجدانه نماینده مردم شهرستان در مجلس و مساعدت استاندار اصفهان ، پیش بینی می شود بزودی اقدامات اجرایی در واگذاری زمین های موسوم به کوی میلاد آغاز شود .
🔸اکبر هادیان افزود : پس از دریافت پاسخ استعلامات لازم از سازمانها و ادارات متعدد و از جمله آب منطقه ای ، محیط زیست و مشاور طرح شاهین شهر ، مقرر شد ظرف هفته های آینده آخرین کار گروه تخصصی به ریاست استاندار اصفهان تشکیل و پس از آن رسما اقدامات اجرایی آغاز گردد .
🔸هادیان ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی اعضای پروڑه میلاد بیان داشت : اعضا تا تعیین متراڑ ، ابعاد، پلاک و چگونگی واگذاری زمین های فوق از فروش امتیاز خودداری کنند.
🔸وی همچنین اطمینان داد امتیاز افراد برابر سوابق و مدارک در تعاونی محفوظ است و مدیر عامل خود را در صیانت از حقوق اعضا مسئول می داند .
🔸اراضی کوی میلاد به زمین ۴۲ هکتاری گفته می شود که ۱۳ سال پیش توسط تعاونی مسکن کارکنان دولت این شهرستان با حمایت فرمانداری و اخذ بالغ بر ده میلیارد تومان از یکهزار عضو خریداری شد اما تا کنون به علت کاربری غیر مسکونی زمین های فوق به اعضا واگذار نشده است.

بهمن اورانی / روزنامه نگار
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰