حاجی : کار نماینده ی سبزوار خطا و اشتباه بوده است

2021-01-24
238 بازدید

حاجی دلیگانی: نماینده مجلس بودن برای فرد خاطی مصونیت ایجاد نمی‌کند دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس بودن برای فرد خاطی مصونیت ایجاد نمی‌کند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، اشتباهات و خطاهای نمایندگان را طبق قانون با دقت رسیدگی می‌کند. حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در مصاحبه با خبرنگار حماسه سازان در شاهین‌شهر […]

download

حاجی دلیگانی:
نماینده مجلس بودن برای فرد خاطی مصونیت ایجاد نمی‌کند
دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس بودن برای فرد خاطی مصونیت ایجاد نمی‌کند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، اشتباهات و خطاهای نمایندگان را طبق قانون با دقت رسیدگی می‌کند.
حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در مصاحبه با خبرنگار حماسه سازان در شاهین‌شهر اظهار کرد: نماینده مجلس بودن برای فرد خاطی مصونیت ایجاد نمی‌کند و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، اشتباهات و خطاهای نمایندگان را طبق قانون با دقت رسیدگی می‌کند.
دبیر هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاری که نماینده مردم سبزوار انجام داده خطا و اشتباه بوده است، نمایندگان مجلس هم از این رفتار خارج از عرف آقای عنابستانی نگران و شاکی هستند.
حاجی دلیگانی افزود: این‌گونه خطاهای تعداد معدودی از نمایندگان در ادوار مجلس به وجهه مجلس آسیب می‌رساند، هرچند که ملت فهیم و قدرشناس خطاهای یک نماینده خاطی را به‌حساب کل نمایندگان مجلس نمی‌گذارد.
در کلیپی که به‌طور گسترده در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، سرباز راهنمایی و رانندگی مدعی بود که نماینده مردم سبزوار به صورتش سیلی زده است و خودرو این نماینده هم در مسیر غیرقانونی در حال حرکت بوده است.