عناوین روزنامه های چهار‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹

2021-01-13
197 بازدید

عناوین روزنامه های چهار‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ عذر‌خواهی حجت‌الاسلام صدیقی بابت نقلی از غسال مرحوم آیت‌الله مصباح اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را در چنین چیزی بگویم. ثانیاً مطلب شاید خیلی دقیق نبود و غسال شاید دقیق نبوده نقل شد و من هم نقل را نقل کردم و از این نقل شرمنده‌ام، […]

عناوین روزنامه های چهار‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹

عذر‌خواهی حجت‌الاسلام صدیقی بابت نقلی از غسال مرحوم آیت‌الله مصباح

اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را در چنین چیزی بگویم. ثانیاً مطلب شاید خیلی دقیق نبود و غسال شاید دقیق نبوده نقل شد و من هم نقل را نقل کردم و از این نقل شرمنده‌ام، از خدا شرمنده‌ام، از مؤمنانی که ما گاهی باعث می‌شویم به شما زخم زبان بزنند شرمنده‌ام. از امام زمان و رسول الله عذر می‌کنم.

همه می‌دانند من قصدی نداشتم گاهی آدم وقتی عاشق یک نفر است هر چیزی را باور می‌کند. من سالیان سال است در رسانه آمده‌ام و هیچ‌گاه از این چیز‌هایی که مزاحمت برای شما درست کند نگفته‌ام.

مطلب دقیق نبوده و شاید غسال توهمی برایش پیش آمده، البته کرامت ایشان کتاب‌های ایشان است، سخنان ایشان، عمل صالح، فرزندان صالح و… است.

کرامت ایشان این است که با فیلسوف بودنش، با علامه بودنش، با فقیه بودنش و با شهرت جهانی‌اش دربرابر نایب امام زمان خود را از یک سرباز کوچک‌تر می‌بیند. اینها کرامت است، این ایثار‌ها، تواضع‌ها کرامت است و ما اشتباه کردیم که آن را به عنوان کرامت گفتیم.KayhanNewsعناوین اخبار روزنامه ایران ورزشی در روز چهارشنبه ۲۴ دیعناوین اخبار روزنامه ابرار ورزشى در روز چهارشنبه ۲۴ دیعناوین اخبار روزنامه جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه ۲۴ دیعناوین اخبار روزنامه جوان در روز چهارشنبه ۲۴ دیعناوین اخبار روزنامه اطلاعات در روز چهارشنبه ۲۴ دیعناوین اخبار روزنامه ابتکار در روز چهارشنبه ۲۴ دی

عناوین اخبار روزنامه آرمان ملی در روز چهارشنبه ۲۴ دی

عناوین اخبار روزنامه آفتاب یزد در روز چهارشنبه ۲۴ دی