کشوری هم مرز با مدیترانه و خلیج فارس و دشمن ایران تشکیل می شد

2021-01-04
211 بازدید

کشوری هم مرز با مدیترانه و خلیج فارس و دشمن ایران تشکیل می شد   👤 محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران: 🔹همه طیف‌های سیاسی کشور مخالف حضور ما برای مقابله با داعش بودند و اگر حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش نمی‌دادیم و وارد نمی‌شدیم اکنون در همسایگی ما کشوری تشکیل شده […]

image_2021_1_4-5_34_35_72_LhS

کشوری هم مرز با مدیترانه و خلیج فارس و دشمن ایران تشکیل می شد

 

👤 محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

🔹همه طیف‌های سیاسی کشور مخالف حضور ما برای مقابله با داعش بودند و اگر حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی را گوش نمی‌دادیم و وارد نمی‌شدیم اکنون در همسایگی ما کشوری تشکیل شده بود که یک طرف آن به مدیترانه و طرف دیگر خلیج فارس بود که نفت عظیم عراق و پشتوانه کشور‌های غربی را در اختیار داشت و همسایه صهیونیست‌ها بود.

🔹این کشور برای از بین بردن ما مصمم بود و کسانی که می‌گویند چرا مقابل داعش ایستادیم؟ کمی فکر کنند که قرار بود چه اتفاقی برای ما و مردم منطقه بیفتد.

🔹امریکایی‌ها در ۳۰ سال گذشته ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده اند در حالی که جمهوری اسلامی ایران در این مدت ۱۷ میلیارد دلار برای همه فعالیت‌ها از جمله دیپلماسی، کار فرهنگی و دفاعی در منطقه هزینه کرده است.

🔹اینکه برخی می‌گویند چرا به کمک مردم سوریه و عراق رفتیم؟ باید بدانند وضع آنان بحرانی بود و ما مسلمان هستیم و باید دست مسلمانان را بگیریم البته اگر مسلمان هم نبودیم انسان هستیم و باید به آنان کمک می‌کردیم البته این جدای از ایجاد امنیت برای کشورمان است./ صدا و سیما