دیدار فرماندار با کارگردان و فیلم نامه نویس شهیر امرالله احمدجو

2020-12-30
197 بازدید

دیدار فرماندار تاجمیری با کارگردان و فیلم نامه نویس شهیر  امرالله احمدجو   احمدجو زاده ۱ دی ۱۳۳۲در زیادآباد، شهر میمه و از کارگردانان معروف سینمای ایران است که اولین اثر سینمایی وی شاخه‌های بید (۱۳۶۷) بود و از معروف‌ترین آثار وی می‌توان به سریال تلویزیونی روزی روزگاری اشاره کرد. دیدار فرماندار شاهین شهر و میمه […]

IMG_20201229_231624_907

دیدار فرماندار تاجمیری با کارگردان و فیلم نامه نویس شهیر  امرالله احمدجو

 

احمدجو زاده ۱ دی ۱۳۳۲در زیادآباد، شهر میمه و از کارگردانان معروف سینمای ایران است که اولین اثر سینمایی وی شاخه‌های بید (۱۳۶۷) بود و از معروف‌ترین آثار وی می‌توان به سریال تلویزیونی روزی روزگاری اشاره کرد.

دیدار فرماندار شاهین شهر و میمه با کارگردان، فیلم نامه نویس و مستندساز سینما و تلویزیون ایران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ اسفندیار تاجمیری فرماندار شاهین شهر و میمه با امرالله احمدجو کارگردان، فیلم نامه نویس و مستندساز سینما و تلویزیون دیدار کرد

گفتنی است‌احمدجو زاده ۱ دی ۱۳۳۲در زیادآباد،شهر میمه و از کارگردانان معروف سینمای ایران است که اولین اثر سینمایی وی شاخه‌های بید (۱۳۶۷) بود و از معروف‌ترین آثار وی می‌توان به سریال تلویزیونی روزی روزگاری اشاره کرد.

امرالله احمدجو کارگردانی است که اخلاق را مبنای اصلی تمام کارهایش می‌داند و غرق در فرهنگ بومی بودن را نوعی امتیاز می‌شمارد.