کارخانه ی روغن گلبهار میمه مشکلات مالی دارد

2020-12-28
550 بازدید

کارخانه ی روغن گلبهار میمه مشکلات مالی دارد اصفهان- حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه روغن نباتی «گلبهار» میمه دارای مشکل مالی است و نهادهای نظارتی در حال بررسی موضوع هستند. حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت تامین روغن نباتی در کشور اظهار داشت: ضروری است که […]

۱۴۷۰

کارخانه ی روغن گلبهار میمه مشکلات مالی دارد

اصفهان- حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه روغن نباتی «گلبهار» میمه دارای مشکل مالی است و نهادهای نظارتی در حال بررسی موضوع هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت تامین روغن نباتی در کشور اظهار داشت: ضروری است که دولت به این مهم که کالای اساسی در سبد کالایی خانوار است توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تامین مواد اولیه و روغن خام مهم ترین نیاز کارخانه‌های تولید روغن در کشور است، اضافه کرد: ضروری است که سازمان صمت، گمرک و دستگاه قضایی در این زمینه همکاری داشته باشند.

فعالیت کارخانه روغن نباتی «گلبهار» با یک سوم ظرفیت
نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در ادامه به روند فعالیت کارخانه روغن نباتی «گلبهار» اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این کارخانه با یک سوم ظرفیت مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه همچنین این کارخانه با شرکت تعاونی روستایی نیز به مشکل برخورده است، تصریح کرد: مشکل این دو بخش مالی بود که برای حل آن پا در میانی کردیم.

واگذاری مسکن به جای بدهی به شرکت تعاونی روستایی
حاجی دلیگانی با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی «گلبهار» برای پرداخت بدهی به شرکت تعاونی روستایی تعدادی واحد مسکونی را واگذار کرد، اضافه کرد: مشکل این کارخانه با شرکت تعاونی روستایی حل شد.

وی همچنین به مشکل ایجاد شده برای کارخانه روغن نباتی «گلبهار» در زمینه نظارتی اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکل نیز پیگیری‌های لازم در دستور کار است و این کارخانه در زمینه گردش مالی دچار مشکل شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ نفر در کارخانه تولید روغن نباتی گلبهار فعالیت دارند، اضافه کرد: همه توان خود را برای جلوگیری از بیکاری این افراد به کار خواهیم گرفت.