حادثه در محور مورچه خورت به سمت میمه قبل از سه راهی «سُه»

2020-11-22
227 بازدید

حادثه در محور مورچه خورت به سمت میمه قبل از سه راهی «سُه» اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۲۴ نفر و فوت چهار نفر در حوادث مهم ترایفیک بامداد امروز در استان اصفهان خبر داد. عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حوادث ترافیکی بامداد امروز در استان اصفهان اظهار داشت: اولین حادثه […]

۳۵۱۸۸۲۱

حادثه در محور مورچه خورت به سمت میمه قبل از سه راهی «سُه»

اصفهان – سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۲۴ نفر و فوت چهار نفر در حوادث مهم ترایفیک بامداد امروز در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حوادث ترافیکی بامداد امروز در استان اصفهان اظهار داشت: اولین حادثه ساعت چهار و ۲۵ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال برخورد نیسان و کامیون اتفاق افتاده بود، ابراز داشت: این حادثه در محور مورچه خورت به سمت میمه قبل از سه راهی «سُه» رخ داده بود.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات اورژانس از ایستگاه مورچه خورت که ۱۲ کیلومتر با محل حادثه فاصله داشته اعزام می‌شوند، افزود: این حادثه در ابتدا سه مصدوم داشته که همکاران ما حین امدادرسانی به این حادثه بودند.

وی افزود: به دلیل لغزندگی جاده نیروهای امداد قصد جابه‌جایی یکی از آمبولانس‌ها را به دلیل عدم ایجاد ترافیک داشتند که در حین جابجایی این آمبولاس کامیون دیگری که حامل آهن آلات بوده واژگون شده و به آمبولانس برخورد می‌کند.

عابدی تصریح کرد: به دنبال واژگون شدن کامیون دوم و برخورد با آمبولانس دو مأمور اورژانس و راننده کامیون نیز مصدوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع این تصادف زنجیره‌ای دارای ۸ مصدوم شامل هفت مرد و یک زن بوده است، ادامه داد: پنج مصدوم به صورت سرپایی درمان و سه نفر به بیمارستان گلدیس منتقل شدند.